18/4/24

Πως κόλλησα το «Φονιά» στρατιώτη ΚΟΒΙΝΤ και πως επιβίωσα μένοντας ασφαλής στο σπίτι μου και χωρίς να πάω σε νοσοκομείο

Το πρωί της 18ης Απριλίου 2022,  εκδηλώθηκαν τα έντονα συμπτώματα του «Φονιά» στρατιώτη ΚΟΒΙΝΤ που μου τον μετέδωσαν οι εμβολιασμένοι Υπάλληλοι του Δήμου της Αγίας Παρασκευής, όπου είχα πάει την Πέμπτη 14 Απριλίου, για να πάρω ένα «Πρόσφατο»  «Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης» το οποίο απαιτούσε ο ΕΔΟΕΑΠ διότι το Πιστοποιητικό του 2021 δεν ήταν πλέον «πρόσφατο» .

Μεσολάβησαν  τρείς ημέρες όπου το μόνο σύμπτωμα ήταν η ρινική καταρροή  και τα φλέγματα και το πρωί της Δευτέρας, ξύπνησα με πυρετό και κλεισμένο το λαιμό. 

Έβγαλα το σκύλο, έκανα και δυο αναρτήσεις  στο δελτίο των 11  και μετά τα παράτησα.

"Τέστ" δεν έκανα.

Ζητούσα βα έρθουν στο σπίτι και μου έλεγαν να πάω εγώ στα ... Εξεταστικά Κέντρα. Ο ΕΔΟΕΑΠ μου είπε να πάω και εγώ στο Σωτηρία. (Όπως και ο Γιώργος Τράγκας)

Ο Ζώης ,βρισκόταν στην Κρήτη. 

Το «Αβιγκάν» το είχαμε, αλλά με συμβούλευσε να περιμένουμε μήπως το περνούσα ελαφρά.

 Ο πυρετός ανέβηκε στα 39-40  και το οξυγόνο έπεσε στο 80. 

Το Βράδυ της Πέμπτης πήρα το πρώτο «Αβιγκαν».

 Στην αποκαθήλωση είχα 37.5.  Ήρθε και ο Ζώης. 

Μου έφερε και άλλα  αντιβιοτικά και βιταμίνες. 

 Το πρωί του Μεγάλου Σαββάτου, με την Πρώτη Ανάσταση δεν είχα πυρετό. ‘Άρχισα να αναπνέω κανονικά.

 Αναστήθηκα! 

(Μαζί με τον Χριστό).  

Το βράδυ Μαγειρίτσα. (Όχι δική μας).

Στις 24 Απριλίου, ξανάρχισα αναρτήσεις.


ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΧΑΤΖΑΡΑΣ

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Χατζάρα μπορείς να μας δώσεις το μέιλ σου σε παρακαλώ πολύ για να επικοινωνήσουμε αν χρειαστούμε Avigan;

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΟΣ ΠΑΝΤΑ ΔΥΝΑΤΟΣ ! ! !

Ανώνυμος είπε...

Έβαλαν τον δυστυχισμενο Μπελερη , όπως είπες Χατζάρα, στο ευρωψηφοδέλτιο της κνουδου. Εντάξει, αλλά ο Μπελερης γιατί δέχθηκε; Δεν μπορούσε να αρνηθεί την πρόταση του κωλομητσοτακ;

Η 1η Μάϊου στην Ιστορία

Η 1η Μαΐου είναι η 122η ημέρα του δίσεκτου 2024. Απομένουν 244 μέρες μέχρι το τέλος του έτους. 305.  Παραιτήθηκαν οι ρωμαίοι συναυτοκράτορες...