15/6/19

ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ - ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ 111-77

Στα κατάμεστο ΟΑΚΑ ο Παναθηναϊκός στον τρίτο τελικό νίκησε με 111-77 τον Προμηθέα Πάτρας και κατέκτησε το 38ο πρωτάθλημα Ελλάδας στην ιστορία του, ενώ οι «Ολυμπιακοί» μας έβλεπαν από την Β Εθνική. 

Ο κόουτς Ρικ Πιτίνο, που αποθεώθηκε δήλωσε ότι την άλλη ότι την Παρασκευή θα ανακοινώσει την απόφασή του για το εάν θα παραμείνει στον Παναθηναϊκό, λέγοντας ότι οι πιθανότητες είναι 50%. 

Στη συνέντευξη Τύπου μετά τα πανηγύρια αποθέωσε τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο και είπε: «Θα σας πω την αλήθεια. Πριν από λίγες μέρες είχα 5% πιθανότητες να επιστρέψω. Συναντήθηκα με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο. Κανένας δεν μπορεί να με πατρονάρει. Έχω περάσει πολλά. Όμως, μου έδωσε το μπάτζετ της επόμενης σεζόν. Και αφού έκλαψα, του είπα: «Γιατί το κάνεις αυτό; Γιατί βγάζεις 10-12-13 εκατομμύρια δολάρια από την τσέπη σου και τα χάνεις; Δεν βγάζει νόημα. Είναι τρελό. Πρέπει να σε δει γιατρός», είπε και συνέχισε: «Μου απάντησε κάτι που με πήγε από το 5% στο 50%. Μου είπε: «Κόουτς, η κληρονομιά του πατέρα μου είναι πιο σημαντική από ό,τι κάνω στη ζωή μου. Οι οπαδοί του Παναθηναϊκού είναι πιο σημαντικοί από εμένα στη ζωή μου. Δεν μπορώ να σου δώσω όσα οι άλλες ομάδες στους προπονητές τους. Αλλά, θα ήθελα να σε πληρώσω τρεις φορές παραπάνω από το συνολικό μπάτζετ τους». Είμαι πολύ μεγάλος πια. Τα χρήματα δεν έχουν τόση σημασία. Όσα είπε για την πίστη στον πατέρα του και τους φιλάθλους... Έφυγα με τεράστιο σεβασμό για εκείνον. Βάζει τον πατέρα του και τον κόσμο πάνω από εκείνον. Αυτό σημαίνει τα πάντα για εμένα. Θα αποφασίσω μέχρι την επόμενη Παρασκευή».

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Όλο το τριήμερο ο έφορος του ΠΑΟ έχει επείγουσα εργασία την καταμέτρηση των πρωταθλημάτων!!!
Πόσα είναι ?? 37 ή 38 ??
Εντάξει, να είναι καλά μας έκαναν και γελάσαμε πάλι...
Αλλά υπάρχουν και σοβαρότερα θέματα...
Είπε ο Πιτίνο : «Γιατί το κάνεις αυτό; Γιατί βγάζεις 10-12-13 εκατομμύρια δολάρια από την τσέπη σου και τα χάνεις; Δεν βγάζει νόημα. Είναι τρελό. Πρέπει να σε δει γιατρός»
Γιατρός (μαζί με τον εφοριακό, με λογιστή και ίσως και με ΣΔΟΕ) πρέπει να τον δει ....
Σύμφωνα με τα επίσημα έγγραφα που δημοσιεύει κάθε χρόνο η ΚΑΕ Παναθηναϊκός τα τελευταία 5 έτη βγάζει κέρδος. Δεν χάνει λεφτά. Είναι η μοναδική ομάδα μπάσκετ στην Ελλάδα, από τότε που γεννήθηκε το άθλημα στη χώρα μας που είναι ΕΠΙΚΕΡΔΗΣ επιχείρηση.
Κανονικά όμως τα λεφτά πρέπει να τα βάζει ο μεγαλομέτοχος του ΠΑΟ.. ο Μάνος Παπαδόπουλος !!!
Εκτός αν αυτά τα 10-12-13 εκατομμύρια που λέει ο Πιτίνο, τα δίνει ο Γιαννακόπουλος, σε μορφή χορηγίας...
Μόνο που θα πρέπει να ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ. Με χαρτιά, με επίσημα έγγραφα κατατεθειμένα στην εφορία, με πλήρη διαφάνεια. Να τα δούμε. Πως, πόσο και με πιο τρόπο χορηγήθηκαν. Να εμφανιστούν. Δεν μπορεί να είναι κρυφά και μαύρα. Θα φαίνονται στην εφορία.
Δεν μπορεί το κράτος να είναι μπουρδέλο, όπως είχε πει πρόσφατα και ο ίδιος....