17/3/15

Στρατηγέ Βαν Φλήτ ιδού ο Στρατός σας

Η συνάντηση του πρωθυπουργού Alexis με την Τάρια ολοκληρώθηκε χωρίς δηλώσεις και χαμόγελα….

Όμως ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Καμμένος  που συναντήθηκε με την Τάρια (Νούλαντ) έκανε την εξής δήλωση:
«Είχαμε μια πολύ εποικοδομητική συζήτηση επάνω στα θέματα που αφορούν την άμυνα και όχι μόνο. Της εξήγησα ότι είναι μια ιδιαίτερη στιγμή, για την συμμαχία, για την Ελλάδα και για τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, η βοήθεια των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής στη σκληρή στάση που διατηρεί η Γερμανία απέναντι στην Ελλάδα.Υπάρχουν δυνατότητες πολλαπλών συνεργασιών και στον τομέα της ενέργειας και στον τομέα της άμυνας. Οι Έλληνες περιμένουμε από τις Ηνωμένες Πολιτείες – μια σύμμαχο που μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο με το σχέδιο Μάρσαλ βοήθησε την Ελλάδα να σταθεί στα πόδια της – τη συνεργασία, την ειλικρινή συνεργασία. Πιστεύω ότι θα το καταφέρουμε».

Η εκπρόσωπος του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, Τζένιφερ Ψάκι, δήλωσε ότι η Βικτώρια Νούλαντ, «είχε σήμερα στην Αθήνα παραγωγικές συναντήσεις .Συζήτησαν τις διμερείς σχέσεις και τις περιφερειακές εξελίξεις –συμπεριλαμβανομένης της κατάστασης στην Ουκρανία και των προσπάθειων καταπολέμησης του ISIL, την οικονομική και χρηματοπιστωτική κατάσταση της Ελλάδας και ζητήματα άμυνας κι ασφάλειας».

Τα σχόλια δικά σας.....

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ

ΣΥ-ΡΙ-ΖΑΙΟΙ

dimiki είπε...

Λόγω της πετρελαϊκής κρίσης του 1973, ο Γιάννης Γουλανδρής ενσωμάτωσε την Ένφιλντ (εταιρεία παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων του Ηνωμένου Βασιλείου στην οποία ήταν επίσης ιδιοκτήτης) στην εταιρεία του Νεωρίου και μετέφερε την γραμμή παραγωγής των αυτοκινήτων (τα οποία σχεδιάζονταν στο Ηνωμένο Βασίλειο από έλληνες και βρετανούς σχεδιαστές) στο νησί της Σύρου, δημιουργώντας έτσι μία νέα εταιρεία με την ονομασία «Ένφιλντ-Νεώριον Ε.Π.Ε.».

Παράλληλα, προσλήφθηκε στη νέα εταιρεία ένας νεαρός Έλληνας σχεδιαστής, ο Γεώργιος Μιχαήλ, ο οποίος την ίδια χρονιά παρουσίασε το μοντέλο E 8000 Bicini, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο τύπου jeep που λειτουργούσε με μπαταρίες, με μέγιστη τελική τα 65 χλμ/ώρα και αυτονομία 110-130 χλμ. Παρήχθησαν παραπάνω από 100 τέτοια οχήματα, τα οποία όμως δεν μπορούσαν να πουληθούν στην Ελλάδα λόγω γραφειοκρατικών προβλημάτων. Παρ'όλα αυτά το σύνολο της παραγωγής εξάχθηκε στο εξωτερικό (αγοράσθηκαν αρκετά από τα Αγγλικά Ταχυδρομεία).

Το 1974, ο Γιάννης Γουλανδρής είχε την ιδέα υλοποίησης ενός νέου μοντέλου πολυτελούς λιμουζίνας το οποίο θα είχε έντονο χαρακτήρα οχήματος 4x4. Μία ομάδα ελλήνων μηχανικών καθώς και ο Γεώργιος Μιχαήλ δούλεψαν στη Σύρο για 8 μήνες, με αποτέλεσμα να δημιουργήσουν το Neorion Chicago, μία μεγάλη λιμουζίνα με ρετρό αισθητική η οποία είχε στιβαρό σασί από αλουμίνιο κατασκευασμένο στο ναυπηγείο και ατσάλινο σκελετό, V8 κινητήρες, ενώ είχαν ενσωματωθεί και συγκεκριμένες ενισχύσεις για την προστασία των επιβατών. Πρόκειται για το δεύτερο πολυτελές SUV αυτοκίνητο στον κόσμο μετά το Range Rover.

Μία παραγωγική διαδικασία που περιείχε 4 τέτοια οχήματα είχε ξεκινήσει, όταν μία αλλαγή στα ελληνικά νομοσχέδια καταδίκασε τις προοπτικές αγοράς του αυτοκινήτου. Δύο από τα τέσσερα οχήματα πρόλαβαν να ολοκληρωθούν, πριν διακοπεί οριστικά η παραγωγή το 1976. Το ένα από αυτά εκτίθεται σήμερα στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογίας της Θεσσαλονίκης.

ΑΛΗΘΕΙΑ κανείς ἀπὸ τοὺς πολιτικάντηδες, τοὺς δῆθεν ἀκαδημαϊκούς, τὴν ἐλίτ αὐτὴν τῆς χώρας, τοὺς δῆθεν τέλος πάντων ξερόλες ποὺ θέλουν νὰ σώσουν αὐτὸν τὸν καταδικασμένο τόπο ἀπὸ τὴν ἀφάνιση ποὺ προβλέπεται, ΑΛΗΘΕΙΑ ποιός κυβερνάει αὐτὸν τὸν τόπον; Ἕλληνες, Ἑλληνόφωνοι, Καμουφλαρισμένοι Ἕλληνες, Ξένοι, ΑΛΗΘΕΙΑ ποιοί; Πρῶτα θὰ ἀπαντήσουμε σ᾽ αὐτὸ τὸ ἐρώτημα καὶ μετὰ θὰ δημιουργηθοῦνε τὰ κόμματα καὶ τὰ κομματόσκυλα. ΑΛΗΘΕΙΑ θὰ ἀπαντήσει κάποιος;

ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΤΟΝΙΕΤΣΚ ΚΑΙ ΤΟ ΣΟΒΙΕΤΙΚΟ ΜΕΓΑΛΟ ΙΣΡΑΗΛ

H Ντονέτσκο-Κριβοροζσκαγια Σοβιετική Δημοκρατία   ήταν μια πολιτική οντότητα , στο έδαφος των λεκανών Ντονέτσ  και Krivoy Rog  .  Ανακηρυχ...