26/2/10

Επιστολή ενός πολίτη προς τον «αβάπτιστο»

Αγαπητέ Κύριε Πρωθυπουργέ.
Ονομάζομαι Αναστάσιος Ι. Καμπάς. Είμαι Αρχιπλοίαρχος του Εμπορικού Ναυτικού, και για 14 έτη ταξίδευα σε ποντοπόρα δεξαμενόπλοια.
Τα τελευταία χρόνια εργάζομαι ως αρχιπλοίαρχος σε ναυτιλιακό γραφείο και πλέον έχω ξεχάσει πότε ξημερώνει και πότε νυχτώνει.
Όλον τον εργασιακό μου βίο, τον έχω δηλώσει στο κράτος και βέβαια στην εφορία. Επί 20 ολόκληρα έτη, η εφορία φροντίζει να με γδέρνει, λες και μαζί θαλασσοπνιγόμασταν, λες και εγώ ως ναυτικός επιβάρυνα το κράτος.
Κύριε Πρωθυπουργέ, ως Αξιωματικός του Εμπορικού Ναυτικού, το Ελληνικό κράτος δεν μου έχει δώσει μία δεκάρα τσακιστή, δεν το έχω επιβαρύνει καθόλου. Παρόλα αυτά, και αφού ποτέ μου δεν έχω αποκρύψει εισοδήματα (ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ-ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΣΤΕΡΙΑ ΚΛΕΒΕΤΕ ΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΔΕΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΚΛΑΜΟΥΡΑΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΧΝΑΖΕΤΑΙ ΣΤΑ HIGH SOCIETY CLUB), προσπάθησα να φτιάξω σπίτι, να κάνω οικογένεια, να σώσω τον πατέρα μου από καρκίνο με αποτέλεσμα να χάσω τον πατέρα μου και τα ελληνικά νοσοκομεία με τους γιατρούς τους (εποχή 2000-2002) να μου φάνε με διάφορους τρόπους 30 εκατομμύρια δραχμές. Τότε βέβαια είσασταν ΥΠΕΞ, και σίγουρα θα κάνετε τον ανήξερο.

Και τώρα Αξιότιμε Κύριε Πρωθυπουργέ τι κάνετε μαζί με τους υπόλοιπους 300ους? Μας κλέβετε στα ίσα, με πρόσχημα την σωτηρία του έθνους.

Δεν μου λέτε;

1) Το ΝΑΤ γιατί δεν πληρώνει συντάξεις;

2) Με την παράνομη έκτακτη φορολόγιση παρελθόντων ετών τι θα κάνετε;

Το συμβούλιο της επικρατείας το έχει δηλώσει ως ΑΝΤΙΣΥΓΜΑΤΙΚΟ. Παρόλα αυτά, οι εφορίες μας ζητάνε τα λεφτά και θεωρούμαστε ότι χρωστάμε. Γιατί ενώ με σκίσατε το 2008 με ξαναφορολογείται με άλλα 1000 ευρώ? Εγώ που θα βρω τα λεφτά;
Το παιδί μου πως θα το μεγαλώσω; Μαζί ανεβαίνουμε στα δεξαμενόπλοια και κινδυνεύουν οι ζωές μας, και με κλεβετε με ΘΡΑΣΟΣ;
Γιατί τελικά έχετε πολύ θράσος ΟΛΟΙ ΣΑΣ. ΤΡΟΜΕΡΟ ΘΡΑΣΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΒΓΑΛΕΙ. Περιμένετε να πάτε στον Άρειο Πάγο; Ως τότε τι θα γίνει; Θα πληρώσουμε στην εφορία παράνομες κρατήσεις;.. Και αν πει ο Άρειος Πάγος ότι όντως είναι παράνομο, τι θα κάνετε; Θα μας γυρίσεται πίσω τα λεφτά; Τελικά μας πιστοποιείται ότι το ΚΡΑΤΟΣ είναι ο μεγαλύτερος κλέφτης.

3) Σήμερα, έκλεισε η COMMERCIAL VALUE. Εγώ που πλήρωνα επι 20 χρόνια ασφάλιστρα τι θα γίνω τώρα ;Ο ΚΑΣΤΑΝΙΔΗΣ τι κάνει; Δίνει συνεντεύξεις περι φαγητού;Τον όγκο του δεν μπορεί να τον χρησιμοποιήσει ποιο σωστά και για τον λόγο που ψηφίστηκε; Πως αφήσατε έναν ΚΟΛΟ-ΑΠΑΤΕΩΝΑ που ονομάζεται ΨΩΜΙΑΔΗΣ να τσακίσει τον τομέα ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ; Μην μου πειτε πως δεν το ξέρατε. Έχει αποδειχτεί ότι το ξέρατε....Τι θα κάνετε λοιπόν; Θα βγείτε να πείτε ευχολόγια; Γιατί ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ είναι ακόμα ελεύθερος;

Ας ελπίσω να πάρω απάντηση.....κάποτε.
Όσο για τον έντονο τρόπο γραφής, πιστέψτε με ότι δεν είναι. Θα μπορούσε να είναι χειρότερος. Εσείς τι θα κάνατε στην θέση μας; Να θυμάστε ότι έχετε γίνει όλοι σας, βασιλικότεροι του βασιλέως, μην πω χειρότεροι.

Αναστάσιος Ι. Καμπάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σημερινα Νέα από τη ζώνη της Ειδικής Στρατιωτικής Επιχείρησης στην Νεα Ρωσσία (Νοβορωσσία). (Μέχρι τις 11 πμ)

  Τα ξημερώματα, στο μετωπο της Αβντέεβκα,   οι Ένοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας εγκατέλειψαν τις θέσεις τους κοντά στους οικισμούς Ορλόβκα κ...