2/9/13

ΥΠΗΡΧΕ ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ

Ο ΛΑ.Ο.Σ ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΜΗΔΕΝΙΣΜΟ ΕΠΙΤΟΚΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Με αφορμή πληροφορίες των ΜΜΕ ότι η Γερμανία αναγνωρίζει πλέον ως μόνη βιώσιμη λύση για το ελληνικό χρέος και μάλιστα προτείνει στους έτερους ευρωπαίους δανειστές, τον μηδενισμό των επιτοκίων δανεισμού της Ελλάδας, τουλάχιστον μέχρι το 2022 και επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής όλων των δανείων που λήγουν μέχρι τότε, από το Γραφείο Τύπου του ΛΑ.Ο.Σ εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

«Μετά από 3 χρόνια σκληρής και αδιέξοδης λιτότητας, εξοντωτικής ύφεσης, ανεργίας και φτώχιας, η Γερμανία φέρεται να εισηγείται στους υπόλοιπους δανειστές μας, αυτό που από την πρώτη στιγμή της εκδήλωσης της κρίσης, πρότεινε μετ’ επιτάσεως ο Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ κ. Γ. Καρατζαφέρης. Περίοδο χάριτος για κάποια χρόνια και εν συνεχεία, σταδιακή αποπληρωμή του χρέους, ώστε στο διάστημα αυτό, η χώρα μας να μπορέσει να ανατάξει οικονομικά. Αν η πρόταση αυτή του Προέδρου του ΛΑ.Ο.Σ. είχε υιοθετηθεί από την αρχή, τόσο από τους δανειστές εταίρους, κυρίως όμως από τους κυβερνώντες τη χώρα, την κρίσιμη αυτή περίοδο, το μόνο βέβαιο είναι ότι η Ελλάδα και ο ελληνικός λαός, δεν θα είχαμε φτάσει στο σημείο που βρισκόμαστε σήμερα. Στερνή μου γνώση…»

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θα σε ξαναβρω σε τραπεζες και καμπινεδες

τρεις του σεπτεμβρη να ουρας

και λαφυρα της κλεπτουριας


στους ευρωμπινεδες να κερνας

Ανώνυμος είπε...

Το ψαρεψα στο nesbeast.gr:


Έλληνας τραγουδιστής θυμάται τα παιδικά του χρόνια
Για τα δύσκολα παιδικά του χρόνια όταν δεν είχε με την οικογένειά του καν σπίτι για να μείνει μίλησε σε συνέντευξή του ο Τέρης Χρυσός.

«Δεν είχαμε σπίτι να μείνουμε και μέναμε στο Χατζηκυριάκειo Ίδρυμα, σε μια μεγάλη σάλα, που για να κάνουμε δωμάτια , τα χωρίζαμε με κουβέρτες. Δηλαδή, τέσσερα κομμάτια κουβέρτα ήταν δικό μας δωμάτιο και ζούσαμε εγώ, η μητέρα μου και ο πατριός μου, που μας μεγάλωσε και τα αδέλφια μου. Πέντε άτομα σε δυο τετραγωνικά» αποκάλυψε ο Τέρης Χρυσός στο «Λοιπόν» και συνέχισε «Ο πατέρας μου ήταν Εβραίος κατάσκοπος της Ιντέλιτζενς Σέρβις, τον οποίο παντρεύτηκε η μητέρα μου, έκανε τρία παιδιά και όταν εγώ έγινα πέντε, έμπλεξε με μια άλλη κατάσκοπο και εγκατέλειψε την μητέρα μου. Εγώ δεν έγινα Εβραίος γιατί η μάνα μου ήταν χριστιανή. Βαφτίστηκα 5 ετών. Τον πατέρα μου τον εξόρισαν στην Ρώμη και τον είδα πάλι μετά από 40 χρόνια. Τον βρήκα στο Ισραήλ που είχε κάνει άλλα παιδιά».


Νομιζω κατλαβατε γιατι το εβαλα εδω.

Ανώνυμος είπε...

"...από την πρώτη στιγμή της εκδήλωσης της κρίσης, πρότεινε μετ’ επιτάσεως, ο Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ κ. Γ. Καρατζαφέρης περίοδο χάριτος για κάποια χρόνια και εν συνεχεία, σταδιακή αποπληρωμή του χρέους, ώστε στο διάστημα αυτό, η χώρα μας να μπορέσει να ανατάξει οικονομικά.

Αν η πρόταση αυτή του Προέδρου του ΛΑ.Ο.Σ. είχε υιοθετηθεί από την αρχή, τόσο από τους δανειστές εταίρους, κυρίως όμως από τους κυβερνώντες τη χώρα, την κρίσιμη αυτή περίοδο, το μόνο βέβαιο είναι ότι η Ελλάδα και ο ελληνικός λαός, δεν θα είχαμε φτάσει στο σημείο που βρισκόμαστε σήμερα."

Ό ΚωλοΤούμπας-ΚαραΤζαφέρ:

Πρώτα, έσυρε τη χώρα στους Σιωνιστές-Τοκογλύφους ψηφίζοντας το Μνημόνιο Νο.1 μαζί με τον Ιουδαίο Τζέφρυ/ΓΑΠ

και

Μετά, είχε και προτάσεις για "Περίοδο Χάριτος κτλ."

Άλλη μια φωτοβολίδα τού
ΚωλοΤούμπα-ΚαραΤζαφέρ για να θολώσει τα νερά...

Βρε ΟΥΣΤ!!!

Ο Τσιφούτ-Εβραίος χρησιμοποιούσε το Σφυρί τού γείτονα για να μη χαλάσει το δικό του Σφυρί και θα μας έδινε και Περίοδο Χάριτος;

Οι Τσιφούτ-Εβραίοι δεν δίνουν περίοδο χάριτος σε Κανέναν όταν πρόκειται για τα Λεφτά "τους" !!!


Άσε Χατζάρα...
Ό ΚωλοΤούμπας-ΚαραΤζαφέρ Δεν Σώζεται!!!

Πρόσεξε μη σε πάρει στον Πάτο μαζί του όταν Βυθιστεί ο ΛΑ.(γ)Ο.Σ. στις επόμενες *Εθνικές* Εκλογές!!!