8/2/10

Ήμουν και 'γω εκεί.

Ήμουν και 'γω εκεί, κάτω από το βλέμμα του ήρωά μου, ο οποίος με έχει διδάξει πώς οι δούλοι γίνονται ελεύθεροι, πιστός στις αρχές και αξίες που αναλλοίωτες μέσα στις χιλιετίες μεταλαμπαδεύονται από γενιά σε γενιά από Έλληνα σε Έλληνα, δεν θα μπορούσα να μην ήμουν και ούτε θα λείψω από παρόμοιες εκδηλώσεις και ενέργειες στο μέλλον. Θα αγωνιστώ μέχρις εσχάτων για την τελική νίκη του ελληνισμού, ολοκληρωτικά. Σαν έθνος έχουμε πολλές δεκαετίες να πολεμήσουμε και χρειαζόμαστε εμπειρία, εμπειρία που αποκτάμε μέρα με τη μέρα αγώνα με τον αγώνα. Είδα λίγους πατριώτες που έφυγαν λέγοντας "πάμε να φύγουμε θα γίνουμε ρεζίλι". Δείλιασαν,δεν τους κατηγορώ γιατί τέτοιες σκέψεις πέρασαν και από το δικό μου μυαλό,έμεινα όμως γιατί έχω μάθει να παλεύω. Δεν περισσεύει κανείς,όλοι δοκιμάζονται.
Ο αγώνας συνεχίζεται αμείωτος, δυνατότερος, αγριότερος.
Χρήστος Παναγιωτόπουλος

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εκεί ακριβώς πρέπει να αγωνιστούμε. Οι πουλημένοι εθνοπροδότες έχουν καταφέρειεν μέρει να περάσουν την άποψη ότι όποιος αγωνίζεται για την πατρίδα, για το έθνος, είναι γραφικός.
Τώρα πιστεύω αφυπνίζεται ο κόσμος. Η προπαγάνδα των ανθελληνικών λόμπι, των ΜΚΟ για τα "δικαιώματα των μεταναστών", αυτές οι ΜΚΟ με τα πολλά λεφτά, των πληρωμένων δημοσιογράφων και των σωματείων αλλοδαπών, των διαφόρων στεκιών αλλοδαπών που εργάζονται για τη διάλυση της χώρας μας, αυτή η προπαγάνδα να ισοπεδωθεί.

Ανώνυμος είπε...

Λαικος συναγερμος!

Νεα ψηφοφορια στο in.gr για το λαθρομεταναστευτικο.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1104065&lngDtrID=244

Με την Νικη!

Η Ελλαδασ στους Ελληνες!

Ανώνυμος είπε...

Ήμουν κι εγώ εκεί και ένοιωσα πατριωτική αξιοπρέπεια.
Ο αγώνας συνεχίζεται

Η Προδοσία του 1897. Τα Ανάκτορα που ησαν στην υπηρσία των Αγγλων οργάνωσαν την ηττα στην Θεσσαλία και την Ήπειρο για να πάρει ενα μάθημα ο ελληνικός λαός και να μην θέλει την απελευθέρωση των υποδούλων Ελλήνων

 Όλα έγιναν για φύγουν οι  Εθελοντές που είχε στείλει ο Δηλιγιάννης στην Κρήτη. Αρχιστράτηγοε της Προδοσίας ήταν ο διάδοχος Κωνσταντίνος. Κα...