Κύριε Χατζάρα,
Μόλις γύρισα από την εκδήλωση του αλεβιζάτου στην Παλαιά Βουλή. (Εννοείται ότι παρευρισκόταν και ο λιάκος.)
Ήθελα να υποβάλω δύο ερωτήσεις στη συζήτηση που -δήθεν- θα έκαναν, αλλά λόγω αλεβιζάτου δεν μπόρεσα. Σας τις γράφω λοιπόν και σας παρακαλώ να τις δημοσιεύσετε στο blogspot του Δελτίου των 11. Απαιτώ απαντήσεις:
1. Κατά κόρον οι περί τους αλεβιζάτο και λιάκο χρησιμοποιούν τη ρήση του Ισοκράτη:
Έλληνες καλούνται οι της παιδείας της ημετέρας μετέχοντες.
Εντάξει - αλλά πού είναι η Ελληνική Παιδεία, όταν, όπως ευφραδώς επισήμανε ο πρόεδρος της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας, στο σχολείο της Γκράβας γίνεται διδασκαλία στα αλβανικά; Και, εφόσον υποτεθεί ότι η διδασκαλία, κάποια στιγμή, γίνεται σε όλους στα ελληνικά, πώς θα διαπιστωθεί ότι ο μικρός Πακιστανός, Αλβανός κ.ο.κ. μετέχει της ημετέρας παιδείας, εφόσον, όπως πάλι τόνισε ο πρόεδρος της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας, στο Δημοτικό, η προαγωγή από τάξη σε τάξη γίνεται αυτομάτως; Με άλλα λόγια, όλοι περνάνε στην επόμενη τάξη. (Όλοι δηλαδή προάγονται και, για να επαναλάβει κανείς την τάξη, πρέπει να... συγκατανεύσουν οι γονείς του.) Είναι ποτέ δυνατόν να μετάσχει έτσι κανείς της Ελληνικής Παιδείας;
2. Ο μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος είχε ως βάση της εισήγησής του τη ρήση του Αποστόλου Παύλου: ... είτε Ιουδαίοι είτε Έλληνες, είτε δούλοι είτε ελεύθεροι, και πάντες εις εν Πνεύμα εποτίσθημεν (Προς Κορινθίους Α΄, ΙΒ, 13). Σκοπίμως όμως δεν ανέφερε την αρχή της πρότασης: και γαρ εν ενί Πνεύματι ημείς πάντες εις εν σώμα εβαπτίσθημεν... (Επίσης Προς Κορινθίους Α΄, ΙΒ, 13.)
Δηλαδή, εφόσον βαφτιστεί κάποιος και γίνει Χριστιανός, δεν είναι δυνατόν να αντιμετωπίζεται ως "κάτι άλλο". Αυτό όμως δεν ισχύει για αλλόθρησκους. Προβάλλοντας λοιπόν ο εν λόγω μητροπολίτης μόνο την "απόδοση" του Παύλου (είτε Ιουδαίοι είτε Έλληνες... κ.λπ.), χωρίς να αναφέρει την υπόθεση "εφόσον βαφτιστούν", πάει να θεμελιώσει αίρεση.
Ζητώ, συνακολούθως, την παρέμβαση των εκκλησιαστικών αρχών και απαιτώ, σαν βαφτισμένος Χριστιανός, εξηγήσεις από την ελλαδική Εκκλησία.
Δημήτρης Μιχαλόπουλος
Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
-
Η ΑΙΝΟΣ επειδή ειναι μικρή και έχει μικρότερο κόστος πουλάει πολύ πιό φθηνα από τον Ανταγωνιστή της Μπαρμπαστάθη που εχειαγοραστεί από πολ...
-
Οι πρώτες (ιατροδικαστικές) εκτιμήσεις αναφέρουν πως ο 31χρονος ποδοσφαιριστής υπέστη έμφραγμα.
3 σχόλια:
Σωστά ομιλεί ο καθηγητής. Οι ανίκανοι ιεράρχες να ξυριστούν.
κ.Μιχαλόπουλε ,περί βαφτίσματος και Παύλου δεν με ένδιαφέρει να σχολιάσω , απαντήσατε ,άλλωστε, μόνος σας το θέμα και πολύ σωστά .
Επιτρέψτε μου όμως να σας υπενθυμίσω ότι πρέπει να σταματήσει η ανοησία σχετικά με αυτά που ΔΕΝ είπε ποτέ ο Ισοκράτης.
Στο πλαίσιο αυτό ,δεν υπάρχει "εντάξει" .
Το σχετικό απόσπασμα μεταφράζεται (λόγω της χρήσης του τύπου καλείσθαι ,παθητική φωνή ,ρήμα καλούμαι και όχι καλώ ,δηλ.αυτοαποκαλούνται ,ονομάζονται και όχι καλειν = καλούμε εμείς ) σε συνδυασμό με την χρήση των τύπων των ρημάτων |πεποίηκε και δοκείν" ως εξής: "Τέτοια είναι η διάδοση του πολιτισμού μας που φτάσαμε στο σημείο (ρε που καταντήσαμε είναι η έννοια) να αυτοαποκαλούνται Ελληνες αυτοί που μετέχουν της ημετέρας παιδείας . Γνωρίζετε βέβαια ,πολύ καλύτερα από μένα, ότι αν είχε πει ο Ισοκράτης αυτό που του αποδίδουν θα είχε φύγει από το βήμα κλωτσηδόν .
Εξάλλου ,σε απόσπασμα επιστολής του προς τον Φίλιππο ,τον πατέρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου ,αναφέρει τα εξής για τους -και- τότε περιπλανώμενους από την Ασία: "Αυτούς που περιπλανώνται σήμερα λόγω ένδειας και λυμαίνονται ό,τι βρουν ,αν δεν τους εμποδίσουμε να αθροίζονται συνεχώς και διαφύγουν τυχόν της προσοχής μας ,θα γίνουν λόγω του αριθμού τους περισσότερο επικίνδυνοι για εμάς παρά για τους βαρβάρους (από τους οποίους προέρχονται ενοείται) .Πρέπει λοιπόν να σταματήσουμε να φερόμαστε μη προνοητικά απέναντι σε αυτόν τον ολοένα αυξανόμενο κίνδυνο σε βάρος μας".
Η αρχαία Ελληνική γλώσσα έχει μαθηματική δομή ,δεν μπορεί να ερμηνεύεται από τον καθένα όπως του αρέσει και κυρίως δεν μπορούν να την χρησιμοποιούν οι κάθε λογής σκωληκοειδείς αποφύσεις για να δικαιολογούν την άβυσσο της βλακείας και της μηδαμινότητάς τους.
Τα παραπάνω τα έχουν ξεκαθαρίσει πλήρως ειδικότεροι εμού ,εξαίρετοι συνάδελφοί σας ,όπως η κ.Αννα Τζιροπούλου και ο κ.Παναγιώτης Κυριακόπουλος .
Τέλος , συγχαίρω από καρδιάς εσάς και όλους τους αγωνιστές για την παρέμβασή σας.
Όσον αφορά τους δύο σχολιαστές της επιστολής μου, έχω να επισημάνω τα εξής:
1. Ιδιαιτέρως με ενοχλεί η ένδειξη "Ανώνυμος". Εάν κάποιος φοβάται να γνωστοποιήσει το όνομά του, καλλίτερα να μη γράφει τίποτα. (Και εάν, ακόμη, κάποιος φοβάται πάρα πολύ, αλλά είναι οπωσδήποτε ανάγκη να γράψει κάτι, ας χρησιμοποιήσει, τελοσπάντων, ψευδώνυμο.)
2. Όσον αφορά τον δεύτερο σχολιαστή, εκείνον που, συγκεκριμενα, ασχολείται με τον Ισοκράτη, η πρώτη απάντηση που μου έρχεται στο μυαλό είναι η κλασσική, σε ανάλογες περιπτώσεις, Γάλλων φοιτητών κατά το δεύτερο μισό της δεκαετίας του 1970: "Δεν ήμουνα εκεί, ώστε να ξέρω τι ακριβώς εννοούσε ο αρχαίος ρήτορας". Φρονώ όμως πως ο εν λόγω σχολιαστής κάνει το -πολύ κοινό- στον τόπο μας σφάλμα της σύγχυσης των εννοιών "έθνος" και "φυλή". Βέβαια, δεν είναι ώρα τώρα να ξαναρχίσει κανείς τις σχετικές διευκρινίσεις. Νομίζω όμως πως θα υπάρξει, στο εγγύς μέλλον μάλιστα,ευκαιρία να γίνει κάτι τέτοιο, επειδή "αρχή σοφίας ονομάτων επίστασις". Όσον αφορά, τέλος, τη διαπίστωσή του για τη μαθηματική δομή των Αρχαίων Ελληνικών, "κομίζει γλαύκα εις Αθήνας". Όλες οι αρχαίες γλώσσες, πράγματι, είτε νεκρές ή ζωντανές (οι γλώσσες των Βαλτικών χωρών π.χ., τα ρωσικά κ.λπ.) εκτός, εννοείται, από τα εβραϊκά, που αποτελούν περίπτωση τελείως ιδιόμορφη, έχουνε δομή όχι απλώς μαθηματική αλλά τέτοια, ώστε να απαιτείται διαρκής πνευματική εγρήγορση, για να μη γίνονται βαρειά σφάλματα.
Δημήτρης Μιχαλόπουλος
Δημοσίευση σχολίου