1/2/10

Νέα Γελάδα

Νέο πολιτικό κόμμα θα εκφράσει το Φίλιον, το Ντα Κάπο, την Εκάλη και τη Γλυφάδα

Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Είχαμε μέρες να τα πούμε με τον Μούργο αλλά προχθές με το ψοφόκρυο πέρασα μια βόλτα.

«Ρε συ», μου λέει, «την είδες τη μαντάμ; Αυτή είναι καινούργια πολιτική στάση. Δεν κάνει εσωκομματική αντιπολίτευση, κάνει μούτρα. Να δεις που θα τεντώσει το μικρό της δαχτυλάκι και θα ζητήσει απ’ το Αφεντικό να μανίσουνε. Είδες Κεντρική Επιτροπή; Τι ζοχάδα ήταν αυτή, ρε φίλε! Όλο γύρναγε να δει ποιοί χειροκροτάγανε. Δεν μπορεί ρε το κορίτσι, δεν μπορεί, έχει θολώσει το μάτι της, δεν γελάει το χειλάκι της πια! Πίκρα, μαυρίλα και γκαντεμιά. Ξυπνάει κάθε πρωί και ρωτάει τον Ισίδωρο, αν είναι αλήθεια. Πω πω, μάγκα μου, πάντως δεν θα ήθελα να ‘μαι στη θέση του με τίποτα. Κάλλιο να τραβάω έλκηθρο στο Βόρειο Πόλο!

Άκουσες κι εσύ ότι θέλει να κάνει κόμμα; Α, εγώ συμφωνώ, καθαρά πράγματα. Νέα Γελάδα, άκουσα ή κάτι τέτοιο. Θα την αρμέγει το πρωί το Πολιτικό Γραφείο εκ περιτροπής και θα φτιάχνουνε κρητική γραβιέρα και τουλουμοτύρι. Μια ο Σκυλακάκης και μια ο Σίμος θα πηγαίνουν με την τσανάκα κι η μαντάμ θα κρατάει το καπίστρι.

Εγώ πάντως λέω την διακήρυξη να την βγάλουν στα γερμανικά. Ε, δίνει ένα κύρος, μια σοβαρότητα, ρε παιδί μου. Θυμάσαι τα αποσπάσματα της συνέντευξης, δηλώσεων, ή ότι στο κέρατο ήταν, του Μητσοτάκη στα γερμανικά, που ‘παιζε προεκλογικά στο ραδιόφωνο ο Τράγκας; Μιλάμε, σου ‘ρχόταν να σταθείς προσοχή ή να τρέξεις για νουνού και μακαρόνια. Ξανάρθανε! Εγώ κάθε φορά έμπαινα στο σκυλόσπιτο μου και δεν έβγαινα. Έτρεμα. Κάτι κόπροι συνάδελφοι που τα λέμε στο πάρκο μου ‘χουν πει φοβερές ιστορίες για γιουβέτσια με τον Αζώρ και τον Φλοξ στη σούβλα, τότε, την πρώτη φορά. Ε, έχουνε και μια εκτίμηση στη γερμανική τεχνολογία ως οικογένεια όσο να ‘ναι και δικαίως. Άλλο πράγμα.

Αναρωτιέμαι για την ιδεολογική πλατφόρμα αλλά είμαι σίγουρος ότι θα ενώσει το Φίλιον, το Ντα Κάπο, την Εκάλη και τη Γλυφάδα. Θα ‘ναι να πούμε το κόμμα των πεκινουά, των μαλτίζ, των ¨κομμένων» λαμπραντόρ και των ανερχόμενων. Ε, ξέρεις, φιογκάκια, φρουφρού κι αρώματα, μαζί με κάτι τσομπανόσκυλα επαρχιωτάκια, που ψωνίζουν στο Καρούζο κι όλο λένε ναι.

Εγώ πάντως στεναχωριέμαι με την κοπέλα, αλλά φταίει κι αυτή. Είπε «απλός στρατιώτης», της λέει και τ’ Αφεντικό: Πάμε κοριτσάρα μου στη Γερμανία, να μου κάνεις και την τσιτσερόνε, να με περπατήσεις, εσύ που το σπρεχάρεις το γερμανικό φαρσί κι έχει και τα κονέ με τους φρίτσηδες; Αυτή σταύρωσε τα χέρια, πήγε στη γωνία και κοίταγε στο τοίχο. Πόναγε το αυτί της, λέει. Το ‘παθε στην απότομη προσγείωση στην πραγματικότητα. Ε, 60% ήταν αυτό. Την «άκουσε» στερεοφωνικά που λένε, πώς να μην πάθει το τύμπανο; Της ξαναλέει, έλα κοριτσάρα μου να σε κάνω Τομεάρχη Παιδείας και Πολιτισμού; Μπαααα, είπε, προτιμώ γερμανικό νούμερο στον όρχο οχημάτων. Της λέει με συνέντευξη «σε θέλω στην πρώτη γραμμή» κι άκου ρε φίλε τι είπε: «δεν σχολιάζω δηλώσεις άλλων»! Οι «άλλοι» είναι το Αφεντικό και κοίτα, είναι και δικό της Αφεντικό, ε!

Ε, όπως σε βλέπω και με βλέπεις, δεν θα περπατήσει το πράγμα, θα πάρει των ομματιών της, θα πιάσουνε με τον Κασσίμη και τον Αρούλη την Έλσα, ο ένας από δεξιά κι η άλλη από πιο δεξιά, θα την σηκώσουν αρασέ και θα πάνε να βρούνε τον Καρατζαφέρη, που ‘χει ξεροσταλιάσει στην οπισθοφυλακή και θα φτιάξουνε την Νέα Γελάδα που θα βλέπει τα τρένα να περνάνε. Λοιπόν, κοίτα, θα πω του Αφεντικού να μεσολαβήσει για να νοικιάσουνε φτηνά τα γραφεία της Πανδρόσου, νομίζω είναι ξενοίκιαστα. Ξέρει κι ο Νικήτας τα κατατόπια…».

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

φαηλο
χερετισματα στον ανυπαρκτο ΣΑΜΑΡΑ

Ημέρες Προδοσίας . Η Μαύρη 24η Απριλίου 1941. Η 179η ημέρα που η Ελλάδα βρισκόταν σε πόλεμο και 19η ημέρα της Γερμανικής Επίθεσης. Στην Αθήνα επικρατούσε Χάος

  Οι δυστυχισμένοι Αυστραλοί και Νεοζηλανδοί    που έστειλε ο Τσώρτσιλ να μας βοηθήσουν να μας κατακτήσουν οι Γερμανοί ,αφού έριξαν μερικές ...