9/2/10

ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΘΕΙΑ ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΣΕΙΣ TON ΑΝΤΩΝΑΚΗ...

Λέει λοιπόν ο Tony, για να θυμηθούμε τα νιάτα στο Αμέρικα....
..πως όταν θα έρθουμε εις την εξουσία...θα καταργήσουμε..το νοσμοσχέδιο για την λαθρομετανάστευση...μπλα...μπλα....

Ε ΚΑΙ; ΡΕ ΑΝΤΩΝΗ....ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ...
ΟΤΑΝ ΘΑ 'ΡΘΕΙΣ....ΘΑAA ΚΑΝΕΙΣ.... ΧΕ-ΣΤΗ-ΚΑ-ΜΕ...
ΘΑ ΜΟΥ ΕΡΘΕΙΣ NΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ;.....ΤΙ;
ΝΕΚΡΟΨΙΑ;...
Αυτήν την κάνουμε και μόνοι μας αγόρι μου...
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ Tony.... κάποια άλλη πολιτική δράση δεν κατεβάζει η γκλάβα...ε άρχισε να διαβάζεις κανένα blog της προκοπής...
ΑΜΑ ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ Η ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΚΑΙ ΣΕ ΕΚΟΒΕ ΑΠΟ ΤΑ ΘΕΩΡΕΊΑ ΦΟΥΚΑΡΑ ΜΟΥ..ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΕΤΣΙ...ΨΟΦΙΑ..
ΣΑΝ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΠΙΤΤΟΤΥΛΙΧΤΩΝ........
ΕΝΩ ΣΥΖΗΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ ΕΝΑ ΝΤΟΣΙΕ ΠΡΟΣ ΕΓΚΡΙΣΗ....ΘΑ ΠΗΔΑΓΕ ΜΕΣΑ Η ΘΕΙΑ. ΦΟΥΚΑΡΑ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΕΠΑΙΡΝΕ ΣΤΟ ΚΥΝΗΓΙ...ΘΑ ΣΕ ΕΓΔΕΡΝΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ ΜΟΥ...σίγουρα θα έχεις ακούσει ιστορίες τι τσαούσα ήταν.....
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΑΣΧΟΛΙΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΨΕΥΤΟΜΑΓΚΑ-ΦΑΣΟΥΛΗ Michael (να χαρώ υφάκι ποντικάρα....εκεί που πρέπει όμως να έχεις ύφος ...κάθεσαι προσοχή σαν λουλού με πανέρι γεμάτο γαρύφαλλα σε μπουζουξίδικο... δεν ντρέπεσαι .....αναιδέστατε...) και τους παρακείμενους...
Πρόσεξε Tony, πρόσεξε φουκαρά μου...
κάτω εκεί...στο σιωπηλό το πλήθος...το ανώνυμο...σε αυτό πάνω που αφοδεύουν αρκετοί.......υπάρχουν πολλοί....την διάβασαν την Θειά την Πηνελόπη....πιτσιρικάδες...και μπήκε μέσα τους . στην ψυχή τους....
πρόσεξε...
ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΒΓΕΙ Η ΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ ΣΤΟΝ ΚΥΝΗΓΙ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ ΜΟΥ.....ΒΓΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΟΥΣ...ΠΡΟΣΕΞΕ...

and I don't speak about Hollywood Tony....

Ανώνυμος....

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ σωστό και καλογραμμένο! Συνειδητοποιούν ότι δημιουργείται ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ πατριωτικό ρεύμα από όλες τις πλευρές και πανικοβάλλονται. Έβαλαν τον Αντωνάκη - μουγγό τόσο καιρό τώρα - να "μαντρώσει" το λαϊκό ποτάμι! Κάθε μέρα φοβούνται όλο και πιο πολύ!!

Η 19η Απριλίου στην Ιστορία

Η 19η Απριλίου είναι η 110η ημέρα του δίσεκτου 2024 κατα το Γρηγοριανό ημερολόγιο . Απομένουν 256 ημέρες πριν από το τέλος του έτους.   531....