24/4/12

Σπύρος Χατζάρας –Πρόγραμμα

Απόψε στις 18.30-20.00 συμμετέχω σε προεκλογική συζήτηση στην ΝΕΤ. Αύριο από τις 10.00, θα είμαι στη Μαυροκορδάτου, μετα περιοδεία και στις 21.00 θα είμαι καλεσμένος στο δελτίο ειδήσεων του BLUE SKY.Την Πέμπτη στις 13.00 είμαι στο ΑΧISRADIO.GR. και το απόγευμα στην Μαυροκορδάτου. Την Παρασκευή, 27 Απριλίου, στις 10.00, θα είμαι στη Μαυροκορδάτου, μετά περιοδεία και στις επτά το βράδυ, έχουμε την προεκλογική συγκέντρωση στην ΕΣΗΕΑ, στην οποία θα χαιρετήσουν οι υποψήφιοι με τον ΛΑΟΣ στη Β Αθηνών, ΜΑΡΙΟΣ ΜΑΡΑΓΚΟΣ , ΒΑΝΑ ΜΠΑΡΜΠΑ και ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΛΩΡΑΣ, και ο υποψήφιος στο ψηφοδέλτιο επικρατείας ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ. Το Σάββατο 28 Απριλίου στις 09.00 το πρωί , είμαι καλεσμένος του Γιώργου Κοντονή στο ΤΗΛΕΑΣΤΥ , μετά  στις 11.30 θα υπογράψω βιβλία στο βιβλιοπωλείο της οδού Ακαδημίας, και την Κυριακή 29 Απριλίου, στις 19.00 το απόγευμα ,στο κτίριο της Παλιάς Βουλής, θα συντονίσω την συζήτηση ,στην παρουσίαση του βιβλίου, «Ο Εθνικός Διχασμός- Η άλλη διάσταση» του καθηγητής ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ.
 Από τη ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΧΕΙ Ο ΘΕΟΣ. ΑΓΩΝΑΣ . ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΝΙΚΗ!

 ΣΠΥΡΟΣ ΑΛ. ΧΑΤΖΑΡΑΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΟΣ ΣΤΗΝ Β ΑΘΗΝΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια: