28/7/10

Να τι θα πει (δεξιό) καθίκι

Σε ρόλο υφυπουργού , της πράσινης διακυβέρνησης , ο Παπαμιμίκος της Ντόρας ,
πλάι-πλάι με τον Καψή του Mega. Καλεί τους φορτηγατζήδες να κάνουν πίσω, με τα ίδια επιχειρήματα με τον Ρέππα και τον Τσιόκα. «Δύσκολη συγκυρία για τη χώρα μας», «απαιτείται υπευθυνότητα και συνεργασία όλων», «δημιουργούν, μεσούσης της τουριστικής περιόδου, σημαντικά προβλήματα τόσο στις μεταφορές των εμπορευμάτων όσο και στη διακίνηση των τουριστών λόγω της έλλειψης καυσίμων». «Τους καλούμε να αναστείλουν τις κινητοποιήσεις».

Αυτό θα πεί (δεξιό) καθίκι.

Δήλωση του Προέδρου της ΟΝΝΕΔ, Ανδρέα Παπαμιμίκου
για την απεργία των ιδιοκτητών φορτηγών

Αθήνα 27 Ιουλίου 2010
Σ’ αυτή την πραγματικά δύσκολη συγκυρία για τη χώρα μας, τη στιγμή
που απαιτείται υπευθυνότητα και συνεργασία όλων με σκοπό την
οικονομική ανάκαμψη, η αντικοινωνική συμπεριφορά συγκεκριμένων
συντεχνιών φαίνεται να εξανεμίζει και τις όποιες τελευταίες ελπίδες.
Οι εκπρόσωποι των ιδιοκτητών φορτηγών δημόσιας χρήσης επέλεξαν να
διεκδικήσουν τα αιτήματα τους, κάνοντας απεργία και, κατά συνέπεια,
δημιουργώντας, μεσούσης της τουριστικής περιόδου, σημαντικά
προβλήματα τόσο στις μεταφορές των εμπορευμάτων όσο και στη
διακίνηση των τουριστών λόγω της έλλειψης καυσίμων.
Παρ ‘ όλα αυτά, όμως, τους καλούμε να αναστείλουν τις κινητοποιήσεις...

Από το Γραφείο Τύπου της ΟΝΝΕΔ

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτουνου του ποντικομούρη εκκρεμουν 3 δικαστήρια για μασούλημα άφθονου χρήματος.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ(ΤΡΙΦΥΛΛΙΑ) είπε...

Αφού ο πρόεδρος επέβαλε να ψηφιστεί αυτός κι όχι το παλληκάρι ο Χατζής στις εκλογές της ΟΝΝΕΔ, (ο οποίος Χατζής για τους μη γνωρίζοντες αναφέρω ότι υποστήριξε την ανάγκη να ασχοληθεί η νεολαία με το Βορειοηπειρωτικό ζήτημα) το βρίσκουμε μπροστά μας..
Δυστυχώς κι από άλλες επιλογές (π.χ. Δράκος για την περιφέρεια Πελοποννήσου) μοιάζει προσωρινά να ακολουθείται η ΄΄πεπατημένη΄΄, δηλαδή του συμβιβασμού με το κατεστημένο.. Πρόεδρε, μην ξεχάσεις ποιοί σε στήριξαν, γιατί κυρίως ,στη μέθη της εξουσίας, δεν πρέπει κυρίως να ξεχάσεις τις αρχές σου!!!

104 Χρόνια από την Μικρασιατική Προδοσία. Στις 27 Ιουνίου 1922,άρχισε το τελικό στάδιο της Προδοσίας. 57 ημέρες πριν την επίθεση του Κεμάλ στο Αφιόν Καραχισάρ και την έναρξη της «ταχείας εκκενώσεως» ο προδότης Χατζηανέστης τοποθέτησε τους Προδότες Τρικούπη και Διγενή ως διοικητές στο Μέτωπο. Προηγουμένως είχε στείλει στο μέτωπο περί τους 400 άκαπνους σαπιοκοιλιάδες αξιωματικούς απο τα μετόπισθεν στο μέτωπο . Ενας από αυτούς ήταν και ο ταγματάρχης του Οικονομικού Ράντος που το εβαλε πρώτος στα Πόδια από το ύψωμα "Χασάν Μπελ" που ηταν το Κέντρο της Ελληνικής Αμύνης και στο οποίο στάλθηκε ο Κατσιμήτρος για να το κρατήσει και όταν εκείνος τραυμτίστηκε στο γόνατο το κράτησε ο λοχαγός Αθανάσιος Γαλλής, από τα Φουρνά των Αγράφων.

Η Μικρασιάτικη «Καταστροφή», (δια της Προδοσίας), ήταν ιδέα του Γκλύξμπουργκ που το είχε κάνει ξανά,  ως Αρχιστράτηγος, το 1897,  σε συμφωνί...