28/2/17

Το δυστύχημα του Βακάκη και τα λάστιχα

Βλέποντας το βίντεο με την Πόρσε, ζω ξανά ένα δικό μου ατύχημα.
Ζω γιατί ήταν θέλημα θείας δυνάμεως. Έσκασε το μπροστινό αριστερό λάστιχο σε μια ανηφόρα στον Εθνικό Δρόμο από τη Νις προς το Βελιγράδι. Με μεγάλη ταχύτητα. Επειδή ήταν ανηφόρα μπόρεσα και το κράτησα. Και ευτυχώς ήμουν μόνος μου.
Έκτοτε έμαθα ότι τα λάστιχα έχουν όριο ταχύτητας. Και αυτό δεν το ξέρει ούτε το 1% των οδηγών ! Και ακριβώς στο ερώτημα «Πώς ξέρω ποιό είναι το όριο ταχύτητας των ελαστικών του αυτοκινήτου μου;» απαντάει το makpress.blogspot σε αυτή την ανάρτηση που θα πρέπει να την μάθετε όλοι οι οδηγοί απέξω. Διαβάστε τη εδώ, http://makpress.blogspot.gr/2017/02/blog-post_595.html

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

το οριο ταχυτητας των εθνικων οδων πρεπει να ξερουμε,διοτι δεν παμε για αγωνες ταχυτητος.οσοι θελουν θελουν αγωνες και κοντρες να πανε σε πιστες,αλλοιως τι να λεμε τωρα ?

Ανώνυμος είπε...

Το έχω πάθει κι εγώ στην Εθνική Οδό Πατρών Κορίνθου.Ευτυχώς ο δρόμος ήταν άδειος.Η δε ταχύτητα μου κανονική προς μικρή με αποτέλεσμα να ακινητοποιήσω το δυσκολό στην οδήγηση όχημα σε πάρκινγκ άνευ οποιουδήποτε απροόπτου.Πλην της ταχύτητος τα ελαστικά έχουν ημερομηνία λήξεως και ειδικώς το καλοκαίρι με τις θερμοκρασίες να ελεγχέται ΠΑΝΤΑ πριν φύγετε αν ειναι φθαρμένα ! Πάντα.Τα ατυχήματα αυτά προλαμβάνονται πριν ξεκινήσουμε και δύσκολα ελέγχονται κατά τα μιλιδευτερόλεπτα αυτά που γίνεται το κακό.

Ανώνυμος είπε...

Άμα έχεις εκατομμύρια, κάνεις τσιγκουνιές στα ελαστικά; Τζάμπα πήγε ο υιός Βακάκης και ακόμη πιό τζάμπα όλοι οι υπόλοιποι...

Ανώνυμος είπε...

και εγω το εχω παθει στην Αυρα ενα βραδυ με ενα Kawasaki κωλοπειραγμενο με 280 km/h και βρεθηκα σε κατι οικοδομικα υλικα σφηνωμενος και η μηχανη στους αγιους Αναργυρους...

Ανώνυμος είπε...

http://makpress.blogspot.gr/2016/10/1923.html

και αλλος πρακτορας, της τουρκιας

ψυχοπαθολογικη περιπτωση

υφηλοβαθμος στην ιεραρχια του συριζα

γραμμη κατευθειαν απο μιτ και υφυπουργειο θρησκευτικων υποθεσεων τουρκιας

Ανώνυμος είπε...

to link δεν δουλεύει, λείπει ένα l στο τέλος. Μάλλον αυτό είναι σωστό http://makpress.blogspot.gr/2017/02/blog-post_595.html

Ανώνυμος είπε...

Πάνε οι παραβιάσεις και τα γιουρογκρούπ.Σήμερα από στρατηγοί και οικονομολόγοι γίνανε λαστιχάδες οι τηλεδημοσιογράφοι.Αναφέρομαι στα λεγόμενα μεγάλα κανάλια της πλάκας φυσικά.Στα μικρά και στο ίντερνετ είναι σαφώς καλύτερα τα πράγματα.

ΥΓ : Το ίδιο ισχύει και για τους μαιντανούς της πολιτικής...

Ανώνυμος είπε...

Και πως ξέρεις ρε Χατζάρα ότι δεν ήταν δολιοφθορά; Μπορεί κάποιοι να θέλανε να ξεκάνουν τον Mr Jumbo και φάγανε κατά κακή τύχη τον γιό του...

Σημερινα Νέα από τη ζώνη της Ειδικής Στρατιωτικής Επιχείρησης στην Νεα Ρωσσία (Νοβορωσσία). (Μέχρι τις 11 πμ)

  Τα ξημερώματα, στο μετωπο της Αβντέεβκα,   οι Ένοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας εγκατέλειψαν τις θέσεις τους κοντά στους οικισμούς Ορλόβκα κ...