23/9/09

Πρέπει να διεκδικήσουμε αυτό που επιτάσσει η ιστορία, το καθήκον και η πατρίδα

Συζητώντας με τον πατέρα μου και τον γαμπρό μου (αμφότεροι ΝΔ) για το τι θα ψηφίσουμε προσπαθούσαν-ανεπιτυχώς βέβαια-να με πείσουν για τον Καραμάν Αλή.
Τα επιχειρήματά τους ήταν από παιδικά έως παιδαριώδη και βέβαια τους τα έκανα σκόνη γιατί κάποιος που ξέρει την πραγματικότητα δεν μπορεί να ξεγελαστεί, αντίθετα τους ξεσκεπάζει όλους.
Το πιο τραγικό όμως της υπόθεσης είναι η κατάληξη της κουβέντας διότι μέσα από τέτοιες συζητήσεις και όταν όλα τα επιχειρήματα τελειώσουν μένει στο τέλος η αλήθεια, μία αλήθεια οδυνηρή η οποία όταν προέρχεται από συγγενικά σου πρόσωπα είναι ακόμη οδυνηρότερη.
Συζητώντας λοιπόν και ρωτώντας γιατί ο "τίμιος" πρωθυπουργός δεν άσκησε δίωξη (μέσω της δικαιοσύνης) κατά του Βουλγαράκη και των λοιπόν κοπρόσκυλων η απάντηση ήταν ότι όλοι είναι ίδιοι, ότι και ο ίδιος ο Καραμάν "τρώει" μέσω αυτών (μαλάκας είναι;).
Τότε είναι που έσκασε η πικρή αλήθεια από τα χείλη των ασεβών:"και εγώ στη θέση τους τα ίδια θα έκανα ,την τσέπη μου θα κοίταγα, ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ θα κοιτάξω, μαλάκας είμαι;
Αυτοί που μας κυβερνούν ψηφίζονται στην πλειοψηφία τους από ανθρώπους ίδιους με αυτούς. Η απάντησή μου είναι ότι σπίτι μας είναι πρώτα η πατρίδα διότι χωρίς αυτή δεν μπορούμε να έχουμε οτιδήποτε από τα υπόλοιπα και όποιος ψηφίζει αυτά τα λαμόγια είναι ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ στην προδοσία κατά της πατρίδας μας.
Αυτοί οι άνθρωποι είναι μάζα και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζονται από εμάς που αντιστεκόμαστε (όσο και αν δεν μας αρέσει αυτό),αυτοί οι άνθρωποι θα ακολουθήσουν τον οποιονδήποτε οπουδήποτε, είναι άνθρωποι που δεν βλέπουν πέρα από τη μύτη τους και δεν μπορούν να δουν το αύριο που ξημερώνει, πρέπει εμείς οι πατριώτες να διεκδικήσουμε αυτό που επιτάσσει η ιστορία, το καθήκον και η πατρίδα εάν θέλουμε να συνεχίσουμε να ζούμε εμείς και τα παιδιά μας ελεύθεροι και Έλληνες σε πατρίδα ελληνική.
Υ.Γ. Όποιος ψηφίσει τους διάδοχους πρίγκηπες μην διαμαρτυρηθεί αύριο για τις παραχωρήσεις στα εθνικά θέματα γιατί η απάντηση θα είναι "μεγάλε μας ψήφισες,λαική εντολή λάβαμε".Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται,θα είστε εξίσου ένοχοι με αυτούς,να όχι περισσότερο.

Χρήστος Παναγιωτόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: