23/9/09

Για την περίθαλψη των δημοσιογράφων

Εξώδικο Ε. Ανδρικόπουλου στον ΕΔΟΕΑΠ

http://www.styx.gr/index.cfm?Action=RTCL&CLiD=2463

Αγαπητό styx

Θέλω δια μέσου του ιστολογίου σας να ενημερώσω τους αναγνώστες συναδέλφους πως η πολυτελής επικουρική μας ασφάλιση είναι ένα μύθος που αναπαράγεται προκειμένου να απλωθεί ένα πέπλο συγκάλυψης της ζοφερής πραγματικότητας. Στην ουσία το μόνο πολυτελές είναι η κατασπατάληση των χρημάτων των ασφαλισμένων δια μέσου της πολιτικής των παραστατικών. Δηλαδή της «παροχέτευσής» τους σε ιδιωτικές κλινικές με τριπλάσιο και τετραπλάσιο κόστος νοσηλείας ενός πανεπιστημιακού νοσοκομείου. Γεγονός που εγείρει μια σειρά από ερωτηματικά ως προς τις σχέσεις των διοικούντων με τις ιδιωτικές κλινικές. Το υπέστην προσωπικά όταν προσφάτως χειρουργήθηκα αιφνίδια με την φονική διάγνωση ενός θρομβοειδούς ανευρύσματος έξη εκατοστών στην κοιλιακή αορτή. Για λόγους ασφαλείας αλλά και αρχών χειρουργήθηκα σε νοσοκομείο πανεπιστημιακό. ΠΕΠΑΓΝΗ (Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου).
Μια εγχείρηση έξη ωρών η επικινδυνότητα της οποίας εξάντλησε όλους τους εμπλεκόμενους. Παρ’ όλ’ αυτά μου δόθηκε μια δεύτερη ευκαιρία στην ζωή χάρη στα μαγικά χέρια του καθηγητή ο οποίος προέβη στην επέμβαση. Το αποτιμημένο κόστος της συγκεκριμένης εγχείρισης σε οποιαδήποτε ιδιωτική κλινική κυμαίνεται μεταξύ 34 και 40 χιλιάδων ευρώ. Έχω στα χέρια μου παραστατικά δύο ασφαλιστικών εταιριών (Ιντεραμέρικαν-Ασπίς Πρόνοια και μάλιστα επ’ αμοιβή απλού γιατρού και όχι καθηγητή) που αφορούν στο Υγεία και στο Ιατρικό Κέντρο.
Απέναντι σε αυτό το ποσό το σύνολο του κόστους της επέμβασής μου συμπεριλαμβανομένης και της συνοδού συζύγου μου (και ευτυχώς κατ’ επάγγελμα γιατρού) μόλις που άγγιξε τα 12000 ευρώ!! από τα οποία το ταμείο μου κατέβαλε 7500 αρνούμενοι εξοργιστικά οι διοικούντες να καταβάλλουν το υπόλοιπο ποσό που φυσικά συμπλήρωσα με τραπεζικό δανεισμό. Κατόπιν αυτών και μετά 35 ετών αδιάκοπη ασφάλιση: Θεωρώ αυτονόητη υποχρέωσή μου να ελέγξω διαχειριστικά το ταμείο και αν το κρίνω σκόπιμο να απεγκλωβιστώ της ομηρίας μιας δράκας «εντεταλμένων» διαχειριστών λαμβάνοντας το μέρισμα που δικαιούμαι. Ακολουθεί η εξώδικη πρόσκληση διαμαρτυρία.

ΕΞΩΔΙΚΟΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Προς Δ/ντή ΕΔΟΕΑΠ. Κ. Φίλιππο Χριστόπουλο
Κοιν: το ΔΣ του ΕΔΟΕΑΠ

Σε συνέχεια προηγουμένης επιστολής μου στην βάση της οποίας ενημέρωνα το ΔΣ πως λόγω του ότι προτίθεμαι ως μέτοχος να αποχωρήσω του ταμείου επικουρικής ασφάλισής μου αφού θεωρώ ότι δεν καλύπτει ως οφείλει την περίθαλψή μου, σας ζητώ εντός ενός μηνός (τριάντα εργάσιμων ημερών) να μου διαθέσετε ως εκ του νόμου υποχρεώνεστε τα εξής:

- Τους ισολογισμούς του ταμείου των τελευταίων πέντε ετών μηδέ εξαιρουμένων και της έως αυτή την στιγμή λογιστικής χρήσης του έτους 2009. Στην περίπτωση που σε αυτούς δεν εμφαίνονται τα ποσά και οι φορείς, δημόσιοι ή ιδιωτικοί, που οφείλονται προς το ταμείο, παρακαλώ να μου χορηγηθούν χωριστά και αναλυτικά.

- Πλήρη και λεπτομερή περιγραφή των αποθεματικών του ταμείου. Επί πλέον και πάντα κατά την τελευταία πενταετία ποια ποσά πότε και που επενδύθηκαν ποιος συγκεκριμένα διαχειρίστηκε την επένδυσή τους με ποιο επιτόκιο κατατέθηκαν σε ποια τράπεζα και αν τοποθετήθηκαν στο χρηματιστήριο (ντόπιο ή αλλοδαπό) με τίνος απόφαση ποιος είχε πληρεξουσιοδοτηθεί να διαχειρίζεται τον λογαριασμό ποια η λογιστική τους κατάσταση σήμερα πόσα και ποια τοποθετήθηκαν σε ομόλογα και πότε.

- Πλήρη και λεπτομερή περιγραφή των περιουσιακών του (κινητών και ακινήτων) δεδομένων.

- Ακριβή αριθμό των άμεσων μελών καθώς και χρόνο ασφάλισης ενός εκάστου εξ αυτών.

- Οποιοδήποτε άλλο έγγραφο κρίνω κατά την διάρκεια της διαδικασίας ότι είναι απαραίτητο και` απουσιάζει.

Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν προκειμένου ανεξάρτητοι πραγματογνώμονες του Οικονομικού Επιμελητηρίου να αποφανθούν για την επάρκειά τους αλλά και για το ακριβές μέρισμα το οποίο δικαιούμαι επειδή εκ του ύψους του θα κριθεί η απόφασή μου. Πέραν όμως αυτών στην βάση προσωπικών μου ερευνών διαπίστωσα ευμεγέθεις διαφορές στην αποτίμηση ιατρικών πράξεων και νοσηλειών (και όχι μόνον) μεταξύ ανεξάρτητων πολιτών και μελών του ταμείου μας σε βάρος των δεύτερων (κρατώ αποδείξεις) για τις οποίες θα προσφύγω στις εισαγγελικές αρχές προκειμένου να ερευνηθούν στο σύνολό τους, δοσμένου ότι δεν είμαι διατεθειμένος κατά την τυχόν αποχώρησή μου να ζημιωθώ ούτε κατά ένα ευρώ στην περίπτωση που επί πλέον αποδειχτεί ότι κάποιος ή κάποιοι ωφελήθηκαν ως μη όφειλαν από αυτές ή από τυχόν άλλη έκνομη συναλλαγή που επίσης αφορά στην διαχείριση των χρημάτων των ασφαλισμένων..


Ευγένιος Ανδρικόπουλος

YΓ. Να σημειώσω πως σε περίπτωση άρνησης θα καταφύγω σε εισαγγελική εντολή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: