23/9/09

ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ

Κυρίες και Κύριοι

Φίλες και Φίλοι,

Ασφαλώς θα διερωτάσθε κι’ εσείς, πως συμβαίνει και ενώ κάθε φορά ψηφίζουμε για να βελτιωθούν τα πράγματα για εμάς, για τα παιδιά μας, για την πόλη που ζούμε, για την Ελλάδα, για την Ευρωπαϊκή Ένωση και για τον κόσμο ολόκληρο, αυτά να πηγαίνουν από το κακό στο χειρότερο;

Προφανώς κάτι δεν πάει καλά με τα πράγματα.

Μήπως όμως δεν πάει κάτι καλά και με εμάς, δηλαδή με τον τρόπο που εκτιμάμε τα πράγματα, ώστε να μην τα εκτιμάμε σωστά με αποτέλεσμα να μην ψηφίζουμε σωστά ή να μην ξέρουμε τι ψηφίζουμε, ή να ψηφίζουμε με ευτελή ανταλλάγματα και στο τέλος, να απογοητευόμαστε και να τα βάζουμε με τους άλλους, με αυτούς τους άλλους που εμείς κάθε φορά ψηφίζουμε;

Η Πρωτοβουλία Διαλόγου για ένα Νέο Ουμανισμό, με το συνημμένο κείμενο και με αφορμή τις εκλογές της 4ης Οκτώβρη 2009, προσπαθεί να φωτίσει αυτό το ζήτημα των εκλογών, με αναφορά στον ιστορικό χωροχρόνο που αυτές διαδραματίζονται, δηλαδή με αναφορά στα συμφέροντα που τις επηρεάζουν καθώς και σε αυτά που διακυβεύονται σ’ αυτές τις εκλογές, με την ελπίδα πως θα πάμε στις κάλπες με γνώση και επίγνωση, για να μην ερχόμαστε σε σύγκρουση με τα πράγματα που διαμορφώνονται με την ψήφο μας.
Κι’ αν έχετε κάτι καλύτερο να προτείνετε, μην το κρατάτε για τον εαυτό σας.

Να είστε καλά
Για την Πρωτοβουλία Διαλόγου για ένα Νέο Ουμανισμό
Κώστας Λάμπος
Αθήνα, 21.09.2009
prodial21@gmail.com

http://infonewhumansim blogspot.com


ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ 4ης ΟΚΩΒΡΗ 2009.
ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ;

ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ,
ή
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ
;

Γράφει ο Κώστας Λάμπος


Η παρακμή του καπιταλιστικού τρόπου παραγωγής, όπως αυτή προβάλλει μέσα από την ραγδαία διευρυνόμενη έλλειψη τροφής, καθαρού νερού και καθαρού αέρα, το συνεχώς διευρυνόμενο περιορισμό των δικαιωμάτων των εργαζόμενων, τη βίαια διευρυνόμενη κοινωνική αδικία, το Φόβο και τη δυστυχία της αποφασιστικής πλειονότητας της ανθρωπότητας, από τη μια μεριά και τη συσσώρευση του πλούτου, των προνομίων, της εξουσίας και της δύναμης καταστροφής στα χέρια μιάς όλο και συρρικνούμενης μειοψηφίας κεφαλαιοκρατών, από την άλλη, αποκαλύπτει την πλήρη και οριστική αποτυχία του «Κοινωνικού Συμβολαίου» της αστικής επανάστασης, ιδεολογίας και πολιτικής, αποκαλύπτει δηλαδή την πλήρη και οριστική αποτυχία του αστικού, του κεφαλαιοκρατικού κοινωνικοοιοκονομικού συστήματος και συνακόλουθα του αστικού πολιτικού συστήματος.
Αυτός ο κοινωνικά διχαστικός τρόπος λειτουργίας του κεφαλαιοκρατικού κοινωνικοοικονομικού συστήματος έφερε την ανθρωπότητα στη σημερινή καθολική εφιαλτική συστημική κρίση, το ξεπέρασμα της οποίας δεν μπορεί να περιοριστεί σε αλλαγές στο εποικοδόμημα, δηλαδή στο πολιτικό σύστημα, αλλά μπορεί να γίνει με τη συνολική απόρριψη του συγκεκριμένου κοινωνικοοικονομικού συστήματος, πράγμα που προϋποθέτει τη σύναψη ενός νέου, σύγχρονου Κοινωνικού Συμβολαίου με το οποίο θα θεμελιώνεται μια νέα μετακαπιταλιστική εποχή που θα απαλλάσσει την ανθρωπότητα από την καπιταλιστική βαρβαρότητα και θα βάζει τις βάσεις για το χτίσιμο ενός καλύτερου κόσμου και ενός ουμανιστικού πολιτισμού.
Με αυτή την έννοια η σημασία κάθε εκλογικής διαδικασίας δεν είναι μονοσήμαντη, γιατί για μεν τις δυνάμεις του σκληρού πυρήνα του κεφαλαιοκρατικού συστήματος οι εκλογές είναι μια μεθοδικά στημένη εξαπάτηση του εκλογικού σώματος με την οποία αποσκοπούν στην επιλογή πολιτικού διαχειριστή του συστήματος, ο οποίος, αν και ουσιαστικά θα λειτουργεί ως εκφραστής του Κεφαλαίου εναντίον των δυνάμεων της Εργασίας, θα εμφανίζεται όμως ως «εκπρόσωπος ολόκληρης της κοινωνίας» για να χρεώνεται αυτός και όχι το ίδιο το κεφαλαιοκρατικό σύστημα τα εγκλήματά του κατά της συγκεκριμένης κοινωνίας και συνολικά κατά της ανθρωπότητας.
Για τις δυνάμεις όμως της Εργασίας, της Επιστήμης και του Πολιτισμού και συνολικά για την εργαζόμενη ανθρωπότητα οι εκλογές σηματοδοτούν την προσδοκία της αλλαγής προς το καλύτερο, που ως τέτοιο νοείται η προσδοκία :
Για την κατάργηση της φτώχειας, με στόχο την εξασφάλιση της οικουμενικής ευημερίας η…


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ:
ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ 4ης ΟΚΩΒΡΗ 2009 . ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ;
http://epithesh.blogspot.com

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΡΙΑ ΣΥΜΠΛΟΚΗ ΣΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ ΜΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΟ ΡΑΧΩΒΙΤΣΑ

ΡΙΨΟΚΙΝΔΥΝΗ ΣΥΛΛΗΨΗ ΑΠΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟ ΣΤΗ ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥ

ΣΚΗΝΕΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΣΤΑ ΣΤΕΝΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ

Αυτό που συνέβη μία ώρα μετά τα μεσάνυχτα δεν έχει προηγούμενο στις αστυνομικές καταδιώξεις στις οποίες σπάνια συμμετέχουν ανώτατοι αξιωματικοί της ΕΛΑΣ. Σύμφωνα με απόλυτα διασταυρωμένες πληροφορίες, την ώρα που ο Γενικός Αστυνομικός Διευθυντής Αττικής Γιάννης Ραχωβίτσας έφευγε από το μέγαρο της αστυνομίας στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας για να πάει σπίτι του, άκουσε από τη μοτορόλα ότι ένα μαύρο τζιπ Τσερόκι κλεμμένο απασχολούσε. Στο αυτοκίνητο επέβαιναν δύο άντρες γύρω στα 35-40, σκληροί Ρωσσοπόντιοι ληστές, οπλισμένοι σαν αστακοί. Το τζιπ παρακολουθούσε αυτοκίνητο της αστυνομίας στο νοσοκομείο “Ερυθρός Σταυρός” αλλά κάποια στιγμή το έχασε και έδωσε σήμα να μπλοκαριστεί από όποιον ήταν διαθέσιμος και έκανε ακρόαση εκείνη την ώρα. Ο Ραχωβίτσας έκλεισε την πόρτα του “φτιαγμένου” υπηρεσιακού οχήματος και είπε στον οδηγό να βάλει μπροστά. Εκείνη την ώρα μια μαύρη σαίτα πέρασε από δίπλα του και παραβίασε το κόκκινο. Ήταν το μαύρο Τσερόκι. Ο στρατηγός της ΕΛΑΣ, όπως ενημερωθήκαμε πριν από λίγη ώρα, δεν έχασε ευκαιρία και ακολούθησε τους ληστές. Στο φανάρι της Σόνια το κλεμμένο στρίβει αριστερά και μπαίνει με ταχύτητα προς τους δρόμους των Εξαρχείων. Αριστερά στρίβει και το αυτοκίνητο του ΓΑΔΑΡΧΗ. Ακολουθεί τρελή καταδίωξη στα στενά κι ενώ ο Ραχωβίτσας καλεί ενισχύσεις για να μην εμπλακεί ο ίδιος στο περιστατικό. Ενισχύσεις δεν έρχονται. Πριν από την πλατεία Εξαρχείων και σε εχθρικό περιβάλλον λόγω και των χθεσινοβραδυνών προσαγωγών στο Χαλάνδρι, το τζιπ σταματάει και προσπαθεί να επιβιβάσει έναν τρίτο που περιμένει. Οδηγός και στρατηγός πέφτουν πάνω στους καταζητούμενους και γίνονται ένα κουβάρι. Ακολουθεί συμπλοκή. Οι δύο αστυνομικοί βγάζουν τα υπηρεσιακά τους περίστροφα, με κίνδυνο να γίνουν αντιληπτοί από περαστικούς αντιεξουσιαστές και ακινητοποιούν τους ληστές, περνώντας τους χειροπέδες. Οι 3 ένοπλοι οδηγήθηκαν στις 1.30 το βράδυ στη ΓΑΔΑ για τα περαιτέρω και για να εξακριβωθεί η τυχόν εμπλοκή τους σε άλλες παράνομες πράξεις.

Αυτό που έχουμε να πούμε εμείς(για έναν αξιωματικό που του έχουμε ασκήσει και κριτική από εδώ και μάλιστα και σκληρή)είναι ότι το λέει η περδικούλα του Ραχωβίτσα. Δεν είναι τυχαίος ο μύθος που τον ακολουθεί. Με τα καλά του και τα κακά του. Όλοι έχουμε αρετές αλλά και ελαττώματα. Εκείνο όμως που ξέρουμε είναι ότι γι αυτόν τον τυπάκο με τα γαλόνια και το τσιγκελωτό μουστάκι, που είναι γεμάτος ελληνική καπατσοσύνη και λεβεντιά, κάποια αμούστακα ακόμα παιδιά της ΕΛΑΣ στα αστυνομικά τμήματα πίνουν νερό στο όνομά του. Και καλά κάνουν…

http://www.adiakritos.gr/?p=7928#more-7928

17 Ιανουαρίου 1821. Ο Θεόδωρος Βλαδιμηρέσκου σύμφωνα με το σχέδιο Καποδίστρια μπήκε στο Βουκουρέστι και δημοσίευσε τις «απαιτήσεις του λαού»

Οι απαιτήσεις του Ρουμανικού λαού ήταν ένα συνταγματικό έγγραφο 30 σημείων που συνέταξε ο Βλαδιμηρέσκου στα οποία τονιζόταν ότι ο στόχος της...