30/7/10

Είμαστε όλοι φορτηγατζήδες!

Είμαστε όλοι φορτηγατζήδες!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω ότι τα κλειστά επαγγέλματα είναι ένα είδος 'καρτέλ'.

Ανώνυμος είπε...

Πως γινεται να ειναι κλειστο ενα επαγγελμα οταν εχει 33.000 επαγγελματιες.

Συμφωνω και εγω, ειμαστε φορτηγατζηδες. Μονο που πρεπει να τους δειξουμε εμπρακτα με καποιον τροπο οτι τους στηριζουμε.

Ανώνυμος είπε...

Ακούστε κύριοι, το επάγγελμα του αυτοκινητιστή ,θεωρώ πως δεν είναι κλειστό ,τη στιγμή που ο όποιος δίπατε μπορεί να πάρει μια άδεια επί χρημαση .Πως λοιπόν είναι κλειστό αυτό το επάγγελμα. Κατ εμού θα έπρεπε πρώτα να αποζημιωθούν αυτοί οι άνθρωποι, και μετά να γίνει αυτό που έγινε. Τώρα οι δικαιολογίες των κοινοβουλευτικών δικτατόρων ότι τάχα θα έχουμε ανάπτυξη, και φτηνά καύσιμα
Νομίζω πως δεν πείθουν κανέναν. Το πρόβλημα δεν είναι ο μεταφορέας όπως το παρουσιάζουν αυτοί, το πρόβλημα είναι ο μεγάλος φόρος που επιβάλουν στα πετρελαιοειδή. Αν σκεφτείς πως αυτοί οι άνθρωποι τη βγάζουν μέρα-νύχτα στο κουβούκλιο ,και έχουν την ευθύνη για τη σωστή παράδοση των εμπορευμάτων,
κυρίως των υγρών καύσιμων ,αυτό τα λέει όλα. Να θυμάστε ένα πράγμα η απελευθέρωση των αδειών εμπορευματικών μεταφορών ,θα ωφελήσει κάποιους μεγαλοκαρχαρίες και θα εξαφανίσει όλους αυτούς τους βιοπαλαιστές ,καθώς επίσης θα επιβαρύνει το περιβάλλον, και με αποτέλεσμα οι γιώτα χιδες να κινδυνεύουν .επίσης θα δείτε και της φθηνές τιμές των καύσιμων.

Η Ελληνοοτουρκική κρίση του Νοεμβρίου του 1967. Ο Βασιλιαλιάς με τον Πιπινέλη έκανβαν τος διαπραγματεύσεις αλλά ενημερωναν τον Γεώργιο Παπαδόπουλο

Ο Κατάλληλος Προδότης  Βασιλιάς, Τούρκος Πρέσβης, Αμερικανός Πρέσβης  και Παπαδόπουλος Η Αθήνα δηλαδή ο Βασιλιάς αποδεχθηκαν και τους δυο όρ...