2/7/10

H νέο-οθωμανική κατάκτηση στη Θράκη προχωράει

Επιβεβαιώθηκε η εφημερίδα ΧΡΟΝΟΣ η οποία πρώτη είχε γράψει για την επέκταση της τουρκικής τράπεζας Ζιράτ, με υποκατάστημα στην Ξάνθη.
Η αδειοδότηση της τουρκικής τράπεζας δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ την περασμένη Παρασκευή. Το εν λόγω χρηματοπιστωτικό ίδρυμα είχε αιτηθεί και συνυποβάλει επιχειρησιακό σχέδιο στην Τράπεζα της Ελλάδος στα τέλη του Μαρτίου. Έναν μήνα αργότερα η Διεύθυνση Εποπτείας Πιστωτικού Συστήματος εισηγήθηκε θετικά για το άνοιγμα του νέου υποκαταστήματος, ενώ εκτιμήθηκε και το γεγονός ότι η τουρκική τράπεζα έχει εκπληρώσει τις νόμιμες προϋποθέσεις υπό τις οποίες χορηγήθηκαν οι άδειες λειτουργίες των υποκαταστημάτων Αθηνών και Κομοτηνής.
Το επόμενο βήμα θα είναι το άνοιγμα υποκαταστήματος στην Θεσσαλονίκη, ενώ ετοιμάζονται υποκαταστήματα στην νότιο Βουλγαρία και σε χώρες των Βαλκανίων.

Πηγή : http://www.xronos.gr

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Χατζάρα εύγε για όσα είπατε χθές βράδυ (1 Ιουλίου) στο Blue-Sky για τον αγράμματο Καρατζαφέρη. Δείτε τι βρωμερή ερώτηση κατέθεσε εναντίον των ταμείων μας η ευρωβουλευτίνα του Νίκη Τζαβέλλα και κάντε το θέμα σάς παρακαλώ...


Αθήνα, Ελλάδα 01/07/2010 14:45 (ΛΑΟΣ)

(Ξένη δημοσίευση)- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ- ΛΑΟΣ- ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΟΥ ΤΟΥ ΛΑ.Ο.Σ. κ. Ν. ΤΖΑΒΕΛΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΦΟΡΟΥ 21,5% ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΟΥ ΤΟΥ ΛΑ.Ο.Σ. κ. Ν. ΤΖΑΒΕΛΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΦΟΡΟΥ 21,5% ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ





Η Ευρωβουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ, κυρία Νίκη Τζαβέλα, κατέθεσε επίκαιρη ερώτηση προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή με θέμα την επιβολή φόρου 21,5% στις διαφημίσεις στο διαδίκτυο. Το κείμενο της ερώτησης έχει ως εξής:



"Η Ελληνική Κυβέρνηση παρουσίασε σχέδιο νόμου που επιβάλλει φόρο 21.5% στη διαφήμιση στο Διαδίκτυο, προς όφελος των ασφαλιστικών ταμείων των δημοσιογράφων.



Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο που επρόκειτο να ψηφισθεί, θα επιβαρύνει τη διαφήμιση στο internet με 21.5%. Ο φόρος αυτός θα επιβάλλεται σε online διαφημίσεις σε ειδησεογραφικά portals με έδρα στην Ελλάδα και πρωτογενές περιεχόμενο.



Σε κάθε περίπτωση, ο εν λόγω φόρος θα προσέδιδε σημαντικό ανταγωνιστικό μειονέκτημα στα Ελληνικά ειδησεογραφικά portals και θα έχει επιζήμια αποτελέσματα στην ανάπτυξη των νέων και μικρομεσαίων επιχειρήσεων (SMEs). Επίσης, τα ειδησεογραφικά portals που επενδύουν σε πρωτογενές περιεχόμενο όχι μόνο θα χάσουν διαφημιστικό μερίδιο, που είναι η σημαντικότερη -αν όχι η μοναδική- πηγή εσόδων τους, αλλά ακόμη και η επιβίωσή τους ενδέχεται να απειληθεί. Όπως και να έχει, οι επιπτώσεις είναι ξεκάθαρες: Η Ευρωπαϊκή Ψηφιακή Αgenda θα πληγεί στην Ελλάδα, καθώς η παραγωγή υψηλής ποιότητας περιεχομένου πιθανότατα θα μειωθεί, αφήνοντας πολύ λιγότερες επιλογές σε εκατομμύρια χρήστες.



Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, ερωτάται η Επιτροπή, αν θεωρεί ότι το εύλογο μέτρο θα μπορεί να αυξήσει τόσο σημαντικά τα έσοδα του Ελληνικού κράτους; Είναι το μέτρο εισήγηση της Τροϊκα η απόφαση της Ελληνικής κυβέρνησης;"