26/9/20

Η Παγκόσμια Διακυβέρνηση και ο Κοροϊδοϊός

 

Ο Πούτιν δεν είναι στο Κόλπο των ΑΘΕΑΤΩΝ αλλά η Ρωσία δεν έχει καταγγείλει τον βασικό μηχανισμό την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας όπως έχει κάνει ο Τραμπ. Για αυτό δεν τους έβαλα στις εξαιρέσεις .  

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γιατί όμως η Ρωσία δεν έχει καταγγείλει τον ΠΟΥ; Εσύ πώς το εξηγείς Χατζαρα;

Ανώνυμος είπε...

Γιατί αν ΚΑΙ ο Πούτιν καταγγείλει τον ΠΟΥ θα ξεσαλωσουν άλλη μια φορά οι οβραιοι στην Αμερική και θα πουν ότι Τραμπ και Πούτιν ταχουν κανει πλακακια.
Δε σου λέω το πανηγύρι με μασκες-αποστασεις με τους εδώ εισαγγελατους και χοτζηλουλουδες.

Ρε μέχρι πότε θα ζω να σας ορμηνευω;

ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΚ9 ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ . Πέμπτη 14 Ιουνίου 1956 .Η Αθήνα είχε 37 βαθμούς. Για τα Καρντάσια δροσιά. 33.

Τότε, για να διαψεύσουν ότι οι πυρηνικές δοκιμές άλλαζαν το κλίμα, όπως υποστηριζαν οι τότε ΨΕΚ, οι εφημερίδες έλεγαν στους Αθηναίους ότι στ...