24/12/19

Πότε Βούδας πότε Κούδας πότε Ιησούς και Γιούδας

Η τραγουδίστρια Πάολα στον Χατζηπούρδογλου :
-«Δεν είναι αλήθεια ότι είμαι τσιγγάνα»!  
Δεν είναι αλήθεια ότι γέμιζαν τα μαγαζιά που εμφανιζόμουν τσιγγάνοι»
- «Γενικά εγώ είμαι κατά του ρατσισμού και όλοι λέμε ότι δεν είμαστε ρατσιστές αλλά εγώ έχω δει ότι οι περισσότεροι είναι ρατσιστές. Είναι ντροπή. Είναι αίσχος. Οι τσιγγάνοι είναι φίλοι μου, τους έχω ζήσει, είναι πανέμορφα πλάσματα. Τους υποστήριξα πολύ και τους υποστηρίζω και να ξέρουν ότι τους αγαπώ τους τσιγγάνους»!

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χεστηκαμε μωρη πατσαβουρα

Ανώνυμος είπε...

Τα δικά μου μάτια θα φταίνε που δε βλέπουν τόση ομορφιά...
Ίσως πάλι να είναι καλά κρυμμένη...
Όπως και να χει δε φαίνεται, μάλλον έχω πρόβλημα!
Άστα να πάνε, τώρα που το σκέφτομαι και στα αυτιά πρέπει να έχω πρόβλημα, δε μπορώ το γάβγισμα :/

Ανώνυμος είπε...

Αυτο δε λεμε κουκλιτσα κι εμεις στα 6μιλια;
Παολα και ξερο ψωμι και μην ανησυχεις ...κεινον το χαμενο το Μπαλαφα που λεει οτι τα βυζια σου ειναι πλαστικα, θα τον φτιαξουμε μεις οι γιουφτοι.





Περηφανος γιουφτος μετα της λαμπιοστολισμενης μαϊμους του, εις 6μιλια Κορινθιας

avdargor είπε...

αφου το εχει πει,ο ενας γονιος της ειναι ελληνας

Ανώνυμος είπε...

>Κουλτούρα νεοελλαδικής τραβεστοκρατίας: φλούφληδες, κουραδόμαγκες, θηλυπρεπείς, ημι-τζιβιτζιλούδες πορνίδια, μαϊμούδες του χούλιγουντ και του mtv


>Κουλτούρα διαχρονική και ανελλιπής των Ορθοδόξων Κοζάκων Ρώσσων:

https://www.youtube.com/watch?v=1udcrgGCPSw

https://www.youtube.com/watch?v=6SaKMo1fiYA


Κάποιες κουλτούρες είναι ανώτερες από άλλες.




Ανώνυμος είπε...

Ασεβέστατο το τραγούδι του τίτλου της ανάρτησης!
Κανείς πιστός Ορθόδοξος με φόβο Θεού, δεν μπορεί να παίζει με τα ιερά της Πίστεως!

Ουδεμία σχέση έχει ο αληθινός Θεός, ο Χριστός, με τους άλλους ψευδοθεούς!

Ελληνορθόδοξος

Η 19η Μαρτίου στην Ιστορία

Η 19η Μαρτίου είναι η 79η ημέρα του  δίσεκτου 2024 κατά το Γρηγοριανό ημερολόγιο. Απομένουν 287 μέρες μέχρι το τέλος του έτους. 1205. Έγινε ...