14/8/09

Η ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΥΓΕΙΑΣ

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΕ ΑΠΟ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ ΠΟΛΗ ΑΛΛΑ ΑΦΟΡΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (τα στοιχειά του και το νοσοκομείο στην διάθεση σας)

Προχτές είχα χτυπήσει σε ένα δάχτυλο του ποδιού μου.
Πονώντας πήγα περί ώρα 8 το πρωί στα εξωτερικά ιατρεία..
Γιατρός ήρθε στις 10
Η διαδικασία είναι........ κόβεις εισιτήριο στο γραφείο κινήσεως απέχει 100 μετρά από τα έκτακτα, παίρνεις σειρά και ξαναγυρνάς να περιμένεις.
Ο γιατρός κόβει παραπεμπτικό για ακτινογραφία
Ξαναπάς στο γραφείο κινήσεως να σου φτιάξουν τα χαρτιά αν είσαι τυχερός και έχεις δημόσιο (σημ.δελτιου 11. ή εισαι λαθρομετανάστης ) δεν πληρώνεις..(Αν έχεις ΙΚΑ πληρώνεις και θα πάρεις κάποια στιγμή στην καλύτερη τα μισά) και να σου δώσουν άλλο χαρτί για να πας για ακτινογραφία
Ο γιατρός έκανε κάποιο λάθος...σου λένε.
Ξαναγυρνάς στον γιατρό να το ξαναγράψει.Και ξαναπάς στο γραφείο κίνησης.
Σου δίνουν σειρά για ακτινογραφία που είναι στο υπόγειο.
Πονάς αφόρητα. Βγάζεις ακτινογραφία. Ανεβαίνεις. Ξαναπάς στο γιατρό.
Την κοιτάει.ΣΠΑΣΙΜΟ
Καλά λες από μέσα σου με σπάσιμο και κάνω τόσα χιλιόμετρα??
Σου γραφεί 3 μέρες αναρρωτική.Μα γιατρέ με 3 μέρες μονό με νάρθηκα που βάλατε πως θα πάω στην δουλειά
Αα!! λέει εγώ στα εξωτερικά ,μονό 3 μέρες δίνω
Φεύγεις.
Πας και βρίσκεις μια κοπέλα security
Σε πάει στον επιμελητή να σου γράψει 15 ημέρες.
Ξαναγυρνάς
Η υπέροχη security πάει και σφραγίζει τα χαρτιά σου στην γραμματεία που είναι μακριά ,καλή θελήσει επειδή σε λυπήθηκε
ΚΑΛΑ ΡΕ
ΣΤΑ ΕΚΤΑΚΤΑ ΠΗΓΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΑΚΡΑ
ΑΝ ΗΘΕΛΑ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ!
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ
ΓΕΜΑΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΕΝ ΕΤΗ 2009
ΜΕ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΓΡΟΦΥΛΑΚΕΣ
ΚΑΙ ΝΟΣΟΚΟΜΕΣ ΠΟΥΘΕΝΑ
ΑΝ ΦΙΛΟΤΙΜΗΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ SECURITY ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ
ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΝΕ: ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΝΑ ΙΔΙΩΤΗ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ....ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΞΕ ΓΕΛΑΣΕ

http://anemos5.blogspot.com/2009/08/blog-post_13.html

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Εμφανίζεται ο Θεός, σε ένα σύγχρονο Νώε, τον τελευταίο ενάρετο Ελληνα που βρήκε και τον διατάζει να χτίσει μια Κιβωτό, στην οποία πρέπει να βάλει δύο ζώα από κάθε είδος. «Πρέπει να βιαστείς», του λέει. «Σε έξι μήνες θα αρχίσω τον κατακλυσμό που θα κρατήσει σαράντα ημέρες και σαράντα νύχτες». Πέρασαν οι έξι μήνες και ξανακατέβηκε ο Θεός. «Νώε, πού είναι η κιβωτός μου;»


«Συχώρεσέ με Κύριε», απάντησε εκείνος. «Αλλά ξέρεις τα πράγματα άλλαξαν από την τελευταία φορά που έκανες κατακλυσμό. Ξεκίνησα να χτίζω την κιβωτό, αλλά ήρθε η πολεοδομία. Ζήτησε άδεια κατασκευής, αλλά δεν είχα. Χρειάζονταν χαρτιά πολλά και έξι μήνες να τη βγάλω, αλλά ευτυχώς κάποιος με πληροφόρησε για το “γρηγορόσημο”. Κατάφερα να βγει σε δύο εβδομάδες. Aρχισα να τη χτίζω, αλλά ξανάρθε η πολεοδομία επειδή υπερέβην το ύψος. Γλίτωσα το πρόστιμο με λίγο λάδωμα, αλλά έπρεπε να μεταφέρω συντελεστή δόμησης από άλλη περιοχή. Χρειαζόταν έξι μήνες διαδικασία, αλλά με ένα “γρηγορόσημο” τα κατάφερα σε δύο εβδομάδες. Οταν πήρε μορφή ο σκελετός ήρθε το υπουργείο Ναυτιλίας και μου έριξε πρόστιμο διότι έφτιαχνα βάρκα χωρίς να έχω επικυρωμένα σχέδια για κανόνες ασφαλείας. Προσέφυγα στα δικαστήρια αλλά σταμάτησα γιατί χρειάζονταν οκτώ χρόνια μέχρι να τελεσιδικήσει η απόφαση στον Aρειο Πάγο. Εδωσα κάτι λίγα στους υπαλλήλους κι αυτοί έκαναν τα στραβά μάτια. Μετά παρενέβη η Γ.Γ. Δασών, γιατί χρησιμοποιούσα υπερβολική ξυλεία. Σκέφθηκα να πάω στα δικαστήρια, αλλά θα μου χρειαζόταν μια δεκαετία μέχρι να βρω το δίκιο μου. Τους έδωσα κάτι για να κάνουν τα στραβά μάτια. Κάποιος από τους ελεγκτές με ρώτησε γιατί έφτιαχνα ένα τόσο μεγάλο καράβι. Οταν τους είπα για τον Κατακλυσμό, μου ζήτησαν μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων γι’ αυτό το φαινόμενο. Αναγκάστηκα να δώσω και σ’ αυτούς κάτι.

»Οταν άρχισα να μαζεύω τα ζώα, ήρθαν από το υπουργείο Υγείας και μ’ απείλησαν με μηνύσεις για μη τήρηση των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας μέσα στην κιβωτό. Χρειάστηκε λίγο λάδωμα για να μη γίνει η μήνυση. Μετά ξαναήρθαν από τη Διεύθυνση Θηραμάτων του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και μ’ απείλησαν με μηνύσεις για παράνομη αιχμαλώτιση ζώων που είναι προς εξαφάνιση. Τα κατάφερα να γλιτώσω με το γνωστό τρόπο.

»Το κακό είναι πως μίλησα γι’ αυτά τα λαδώματα σε κάποιους συχωριανούς. Το έμαθαν κάποιοι πολιτικοί και ένιωσαν προσβεβλημένοι. Μου έκαναν αγωγή για δυσφήμιση και η απόφαση προέβλεπε κατάσχεση όλων των υπαρχόντων μου. Ετσι μου πήραν και την Κιβωτό. Γι’ αυτό συχώρεσέ με Θεέ μου, αλλά αν είναι να ξαναρχίσω πρέπει να μου δώσεις τουλάχιστον δέκα χρόνια».

Ξαφνικά άνοιξε ο καιρός. Ο ήλιος άρχισε να λάμπει κι ένα ουράνιο τόξο απλώθηκε στον ορίζοντα.

«Κύριε και Θεέ μου! Δεν θα καταστρέψεις τελικά την Ελλάδα;»

«Οχι», απάντησε ο Θεός. «Οι κυβερνήσεις σας τα κατάφεραν μια χαρά πριν από εμένα...»

Σημερινα Νέα από τη ζώνη της Ειδικής Στρατιωτικής Επιχείρησης στην Νεα Ρωσσία (Νοβορωσσία). (Μέχρι τις 11 πμ)

  Τα ξημερώματα, στο μετωπο της Αβντέεβκα,   οι Ένοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας εγκατέλειψαν τις θέσεις τους κοντά στους οικισμούς Ορλόβκα κ...