27/3/10

Οι χαφιέδες του συστήματος μας επιτίθενται

Κάτω από το δικό μου σχόλιο «Συμπεράσματα από την Παρέλαση», στάλθηκε σειρά
«εθνικιστικών» σχολίων, με σκοπό ,να εμφανισθεί το «δελτιο 11» σαν φωλιά «παραφρόνων» Χιτλερικών.

Κείμενα σχεδιασμένα «επιστημονικά», για να «αποδεικνύουν» την παραφροσύνη ,τον σχεδιασμό βίαιων ενεργειών, την φασιστική λογική, και να δικαιολογήσουν τον σχολιασμό αυτών των απόψεων που θα χρεωθούν σε μένα.

Δημοσίευσα δύο σαν «δείγμα»,για να αντιληφθούν οι φίλοι της ιστοσελίδας τι επικοινωνιακός πόλεμος γίνεται.

Το ένα, «ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΚ – ΠΑΣΟΚ», στοχεύει αμέσως εμένα. Το πατριωτικό ΠΑΣΟΚ, που έλκει την καταγωγή του από το ΠΑΚ και τον αντιδικτατορικό αγώνα.

Το δεύτερο, «ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΓΑΛΛΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ". ΑΜΕΣΗ ΕΠΙΒΟΛΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑΣ, θέλει να μας συνδέσει με τη Χούντα, για να μας σχολιάζουν ως χουντικούς.

Απλά πράγματα.

Προς τα αφεντικά των ρουφιάνων, επαναλαμβάνω τα εξής.

Όπως «γνωρίζετε», από την καταγραφή των εκπομπών μου και των άρθρων μου, είμαι οπαδός της Μεγάλης Γαλλικής Επανάστασης, και των ιδανικών της. Είμαι υπέρ της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης, και της Ισότητας. Είμαι υπέρ του Ροβεσπίέρου. Είμαι Καρμανιόλος. Και ελπίζω να προλάβω να δω την Καρμανιόλα, να λειτουργεί ξανά, στο Σύνταγμα, για τους προδότες και τα τσιράκια τους.

Σπύρος Χατζάρας

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πλήρη φωτογωγία για να φωτιστεί η ξεφτίλα τους

Ανώνυμος είπε...

Σπυρο μην πτοεισαι καθολου,Φυσικο και επομενο ειναι να εχουν λυσσαξει οταν βλεπουν οτι ολο και περισσοτερος κοσμος αφυπνιζεται,η πλυση εγκεφαλου δεν περναει πια κ οι ταμπελιτσες του φασιστα και του ρατσιστη εχουν ξεθωριασει πλεον.Ενωσε τους Ελληνες πατριωτες, δεν υπαρχει αριστερα και δεξια.Ο πολεμος των Ελληνων εναντιον της Νεας ταξης βρισκεται εν εξελιξει.Μην απολογεισαι το τι πρεσβευεις.Εισαι απλα ενας Ελληνας πατριωτης οπως εκατομυρια Ελληνες.Το τερας βρισκεται στη φαση των προθανατιων σπασμων του.θα νικησουμε μονο αν προχωρησουμε αριστεροι και δεξιοι ΕΝΩΜΕΝΟΙ.Αυτο το μηνυμα πρεπει να περασει σε ολους τους Ελληνες πατριωτες.

Ανώνυμος είπε...

θα νικησουμε μονο αν προχωρησουμε αριστεροι και δεξιοι ΕΝΩΜΕΝΟΙ


ΕΥΓΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ!!!

Συμφωνώ με όλη μου την καρδιά. Προέρχομαι από το ΠΑΣΟΚ, αλλά πριν από όλα αισθάνομαι ως Έλληνας πως η πατρίδα έχει την προτεραιότητα. Ελπίζω και εύχομαι πως όλο και περισσότεροι Έλληνες πατριώτες από όλα τα κόμματα θα έρθουν για να συμπαραταχθούμε στο μόνο και αληθινό "κόμμα" που λέγεται Ελλάδα...