28/3/10

Τι θα έλεγε ο Καραϊσκάκης στον Ερντογάν

Ευαρέσκεια της Τουρκίας για την απόφαση της Κυβέρνησης Παπανδρέου να μη συμμετέχουν στρατιωτικά οχήματα και αεροσκάφη στην παρέλαση για την 25η Μαρτίου.


Για «θεαματικά αποτελέσματα», που θα έχει το ταξίδι Ερντογάν στην Αθήνα -στα τέλη Μαΐου ή στις αρχές Ιουνίου- έκανε λόγο από τις Βρυξέλλες ο υπουργός Ευρωπαϊκών Υποθέσεων της Τουρκίας κ. Μπαγίς.

Ο Τούρκος υπουργός συναντήθηκε με τον Έλληνα Υπουργό Επικρατείας, Χ.Παμπούκη, ενώ προς το τέλος της συνάντησης παρών ήταν και ο πρωθυπουργός Γ.Παπανδρέου.

Μιλώντας στους Τούρκους δημοσιογράφους ο κ.Μπαγίς εμφανίστηκε εξαιρετικά αισιόδοξος για τα αποτελέσματα που θα έχει το ταξίδι Ερντογάν στην Αθήνα.
ο κ. Μπαγκίς και σχολίασε με ευαρέσκεια την απόφαση της Αθήνας να μη συμμετέχουν στρατιωτικά οχήματα και αεροσκάφη στην παρέλαση για την 25η Μαρτίου.

Ο κ. Μπαγκίς είχε συνομιλία και με τον υπουργό Επικρατείας κ. Χάρη Παμπούκη.
Επιπλέον ο κ.Μπαγίς είπε ότι στις 30 Μαρτίου θα εκδοθεί κοινό ανακοινωθέν των κυρίων Χριστόφια και Ταλάτ στην Κύπρο, προεξοφλώντας ότι το «ανακοινωθέν θα είναι γενναίο και θα έχει τη στήριξη της Άγκυρας και της Αθήνας».
Να λοιπόν πως οι Αμερικανοί «κάνουν την κρίση Ευκαιρία στο Αιγαίο».

Τι θα απαντούσε ο Γεώργιος Καραϊσκάκης στην επιστολή Ερντογάν και τις δηλώσεις Μπαγίς;

««Μου γράφεις ένα μπουγιουρντί, λέγεις να προσκυνήσω κι εγώ, πασά μου, ρώτησα τον πούτζον μου τον ίδιον κι αυτός μου αποκρίθηκε να μην σε προσκυνήσω κι αν έρθεις κατ’ επάνω μου, ευθύς να πολεμήσω. Έλα, σκατότουρκε... έλα Εβραίε, έλα ν' ακούσεις τα κέρατά σας, -γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας».
Σπ.Χ

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σας παραπέμπω σε κάτι που μόνο μηδιασμό μου προξένησε χωρίς σχόλια:

http://www.i-reportergr.com/2010/03/blog-post_5328.html

Σχολιάστε εσείς...

Αποστόλης είπε...

Να τι θα έλεγε ο Καραϊσκακης και στον Παπανδρέου
YouTube - ο άνθρωπος του μόχθου