Μία ημέρα που μπορεί στο μέλλον να την θυμηθούμε με επώδυνο τρόπο είναι η σημερινή: Το πρώτο τουρκικό υποβρύχιο, το S352 «Ντολουνάι» (Dolunay), Τype 209/1200 κλάσης ATILAY, έδεσε στον ναύσταθμο του Δυρραχίου, στην Αλβανία, ο οποίος έχει κατασκευαστεί με τουρκικά κεφάλαια ακριβώς για να φιλοξενεί τουρκικά υποβρύχια!
Πλέον μπορούμε να αναφερόμαστε σε "στρατηγική περικύκλωση" της χώρας, αφού θα έχουμε να αντιμετωπίσουμε και δράση υποβρυχίων στα δυτικά!
Η υποδοχή του ήταν πανηγυρική και έγινε υπό από τους συριγμούς των πολεμικών πλοίων της Αλβανίας που ναυλοχούσα εκείνη την στιγμή στην περιοχή. Το υποβρύχιο έφτασε στο λιμάνι του Δυρραχίου, για να συμμετάσχει σε κοινή άσκηση με το αλβανικό Ναυτικό που θα διαρκέσει δύο ημέρες. Το «Ντολουνάϊ» καθελκύστηκε στις 22 Ιουλίου 1989 και ήταν το τελευταίο υποβρύχιο της κλάσης 209/1200 που παρέλαβες το τουρκικό Ναυτικό. Έχει εκτόπισμα 1185 τόνους, ταχύτητα εν καταδύσει 11 κόμβους και πλήρωμα 38 άτομα. Έχει 8 τορπιλοσωλήνες των 533 mm.Η κίνηση ατή του τουρκικού Ναυτικού ήταν αναμενόμενη και βέβαια δεν πρόκειται για μία συνηθισμένη άσκηση, αφού το να ασκείσαι σε θαλάσσιες ειχειρήσεις με το – μάλλον ανύπαρκτο - αλβανικό Ναυτικό και να περιμένεις να αποκομίσεις επιχειρησιακά συμπεράσματα είναι μάλλον πολύ φιλόδοξος στόχος.
Η άσκηση έχει καθαρά στόχο να «τεσταριστούν» οι εγκαταστάσεις της βάσης υποβρυχίων, να γίνει δηλαδή μία επιχειρησιακή επιθεώρηση σε μία βάση με την οποία επιτυγχάνεται η στρατηγική περικύκλωση της Ελλάδας.
Εδώ λοιπόν έρχεται η πληροφορία από το Πολεμικό Ναυτικό η οποία λέει ότι το εν λόγω υποβρύχιο συνόδευε την τουρκική φρεγάτα F490 Gaziantep (πρώην USS Clifton Sprague) τουλάχιστον μέχρι αυτή να επιστρέψει στα Δαρδανέλλια το βράδυ της περασμένη Κυριακής!Το υποβρύχιο, αφού «αλώνισε» εντός των ελληνικών χωρικών υδάτων από την περιοχή του Καφηρέα κατευθύνθηκε νότια και μετά δυτικά περνώντας μέσα από τον δίαυλο Κυθήρων – Κρήτης (δεν αποκλείουν να πέρασε και δυτικά των Κυθήρων μεταξύ Κυθήρων και Πελοποννήσουν, αφού ο δίαυλος Κυθήρων – Κρήτης είναι σπαρμένος από υποβρύχια συστήματα έγκαιρης προειδοποίησης του Π.Ν. και θα μπορούσε να εντοπιστεί με ακρίβιεα η κίνησή του. Εν τούτοις φαίνεται ότι σε κάποια σημία η πορεία του άφησε ίχνη...
Πάντως το όλο θέμα είναι πολύ σοβαρό, ειδικά αν συνδυαστεί με ένα άλλο γεγονός που πέρασε «στα ψιλά» μέσα σε όλη αυτή την επιδρομή κατά του εισοδήματος των πολιτών που ζούμε αυτές τις ημέρες: Αλβανικές οικολογικές οργανώσεις έχουν ξεκινήσει εκστρατεία για την απομάκρυνση των ελληνικών εγκαταστάσεων πετρελαίου στο λιμάνι του Δυρραχίου!
Πηγή : http://www.defencenet.gr
Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
-
Η ΑΙΝΟΣ επειδή ειναι μικρή και έχει μικρότερο κόστος πουλάει πολύ πιό φθηνα από τον Ανταγωνιστή της Μπαρμπαστάθη που εχειαγοραστεί από πολ...
-
Οι πρώτες (ιατροδικαστικές) εκτιμήσεις αναφέρουν πως ο 31χρονος ποδοσφαιριστής υπέστη έμφραγμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου