5/3/10

H χρεοκοπία της χώρας αποτελεί έγκλημα εσχάτης προδοσίας...

(Αβάπτιστε),Μπορώ να σου δώσω και 40% και 50% και παραπάνω αν είναι να σωθεί η Ελλάδα!!! Αλλά βάλε στο συρτάρι το νομοσχέδιο για την ιθαγένεια
Εγώ ένας άλλος βλάκας, θέλω να σου προτείνω κάτι ασήμαντο για τη σωτηρία της Ελλάδας, Κύριε πρωθυπουργέ.
Κι αυτό, επειδή ανέλαβες τη σωτηρία της Ελλάδας, μετά από 100 μέρες περισυλλογής και συνολικά 6 μήνες απραξίας.
Δε σε εκλέξαμε για να μας σώσεις, ρημάζοντας τα πενιχρά μας εισοδήματα και καθιστώντας τους λαθροθαλασσομετανάστες γνήσιους Έλληνες.
Σε εκλέξαμε μπας και βάλεις κανένα φυλακή, γιατί φώναζες συνέχεια "που πήγαν τα λεφτά".
Μάλιστα το κάναμε σλόγκαν και γελούσαμε.
Τώρα εσύ, θα βάλεις εμένα στη φυλακή, γιατί για να ζήσω, πρέπει και εγώ να κλέψω.
Με αναγκάζεις και εμένα να γίνω όπως όλους αυτούς τους ανθρώπους που την τελευταία 15ετία βλέπουμε να κυκλοφορούν στη χώρα μου χωρίς χαρτιά, χωρίς νόμους.
Παρ' όλα αυτά, εγώ ο εθνικά υπερήφανος βλάκας Έλληνας, σου προτείνω.
Να σου δώσω όχι το 30% των δώρων και του επιδόματος αδείας - δεν έχω πάει έτσι κι αλλιώς ποτέ διακοπές - αλλά παραπάνω.
Μπορώ να σου δώσω και 40% και 50% και παραπάνω, αν είναι να σωθεί η Ελλάδα!!! Τι 30, τι 40 τι 50!!!
Αλλά απλά θέλω να πάρεις πίσω το νομοσχέδιο για την ιθαγένεια και να το βάλεις στο συρτάρι να το καταχωνιάσεις.
Και οι λαθρομετανάστες, ας φύγουν και να πάνε σε μια πλούσια χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και με πολλά εργοστάσια π.χ. στη Γερμανία. Έτσι θα δείξουν οι Γερμανοί, ότι δεν έχουν κατάλοιπα του Χίτλερ, αλλά αγαπούν τους συνανθρώπους και τους βοηθούν όταν υποφέρουν.
Πάντως αυτό που είπαν, να τους πουλήσουμε την Κέρκυρα για να σωθούμε, θα πρέπει να συμφωνήσεις, ότι είναι κατάλοιπο χιτλερικής συμπεριφοράς. Aυτό που δεν κατάφερε ο πρόγονός τους με τα όπλα, θέλουν να το επιτύχουν αυτοί με το χρήμα.
Πρωτοέλληνας

ΥΓ. Αν συμφωνείς, γράψε μου σχόλιο, στη δική μου διαβούλευση. Εγώ δεν πρόκειται να το λογοκρίνω. Δεν θα κάνω το ίδιο με εσένα!!!

http://dromena-xs.blogspot.com/2010/03/blog-post_1677.html

1 σχόλιο:

ianos είπε...

αν ηταν πατριωτης ο σαμαρας θα πιεζε για το νομοσχεδιο πριν την ψηφηση προεδρου δημοκρ.αλλα και αυτος μια απο τα ιδια ειναι οταν εδωσε mano libera εξ αρχης και δεν σεκονταρισε τιν καρατζαφερη στο θεμα.ΜΕτα τον ειδαμε να πουλαει μαγκιες και κλανιες οτι θα καταργηση το νομοσχεδιο και θα ....αφαιρεση την ιθαγενεια.Μα επειδη αυτος επειδη δεν μπορει να κανει κουμαντο στα οικονομικα μιας πιτσεριας και εχει ανυπερβλυτο iq θεωρει οτι και οι αλλοι ιδιοι ειναι?

Οι Ρώσοι ταυτοποιήσαν τους Ουκρανούς . Χρήματα μεταφέρθηκαν από την Ουκρανία στους δράστες της τρομοκρατικής επίθεσης

  Η Ερευνητική Επιτροπή της Ρωσίας ανακοίνωσε ότι   επιβεβαίωσε τις πληροφορίες σχετικά με την παραλαβή μεγάλων χρηματικών ποσών και κρυπτον...